bare å komme detAlfanatiker skrev:Heisann SAABgjeng. Om det er plass saa vil gjerne ogsaa jeg vere med.
Mvh Alfaen fra Luxussedan Challengen
kommer en info side snart, der kan du melde deg på
mvh tore & crew
Moderator: Moderatorer
bare å komme detAlfanatiker skrev:Heisann SAABgjeng. Om det er plass saa vil gjerne ogsaa jeg vere med.
Mvh Alfaen fra Luxussedan Challengen
blir nok mer eller mindre "frikjøring" hele dagen... deler det litt opp i klasser, så vi ikke får ulykker!Glenn-Andre skrev:blir det "frikjøring" hele dagen eller ? ikke no morro å kjøre "timeattack" med bmw`n
hehehe bare og komme og slippe hjula løs det serrujan magnus n634 skrev:det her vil jeg være med på ! men jeg vil sladde håper det ikke gjør noe med et par hjulslipp den dagen
ToreN1246 skrev:prisen pr pers blir 1000.-kr
leieprisen blir noe større en forventet da det må være ambulanse og betales forsikkring.
og det er fremdelses litt usikkerhet rundt hvor mange som kommer, så for denne gangen setter jeg prisen slik.
betaling skjer forskuddsvis til konto nr: 5118 10 49271
bindende påmelding for å kunne sikre leie av bana, da jeg står personlig ansvarlig for alt!
legger all info på første side
edit: info siden lar vente litt på seg pga stor arb mengde på jobben om dagen. legger ut link så fort den er oppe
skal nok gå greit detjan magnus n634 skrev:ToreN1246 skrev:prisen pr pers blir 1000.-kr
leieprisen blir noe større en forventet da det må være ambulanse og betales forsikkring.
og det er fremdelses litt usikkerhet rundt hvor mange som kommer, så for denne gangen setter jeg prisen slik.
betaling skjer forskuddsvis til konto nr: 5118 10 49271
bindende påmelding for å kunne sikre leie av bana, da jeg står personlig ansvarlig for alt!
legger all info på første side
edit: info siden lar vente litt på seg pga stor arb mengde på jobben om dagen. legger ut link så fort den er oppe
får ikke betalt før etter 12.10.09 håper det går greit
begynner å bli lite muligheter igjen til å rive bort siste rest av sommer gummien jaUstaBilstad N1616 skrev:Detta høres veldig bra ut! Skal ikke se bort fra at jeg kommer!:) må jo benytte muligheten!
Er det noen betalingsfrist, og er prisen fortsatt 1K?
Knallbra Tore!!
ja, har såpass lange bein å gå på den kjerra der... så den har nok bare godt av å strekke dem ut littMarius Bruheim skrev:Blir nok en tur på meg og Aero'n må få seg en langtur før snøen kommer