Da gir jeg opp.
H
Moderator: Moderatorer

Jeg ser den jeg også, men trodde liksom det å markere dette den 17 januar, slik som alle andre i hele landet og andre land var litt av poenget da. Ja kort tid, men noen ganger blir det slik og det kommer aldri til å passe for alle uansett om du gir beskjed 3 år i forveien...Troll R skrev:tenk heller på det som ett morsomt treff i steden for save saab konvoi da og still opp, så får de som vil kjøre konvoi den 17januar gjøre det .men den konvoien 17 januar får noen andre arrangere.
jeg og Trym arrangerer treff konvoi 24 januar og de som vil kan komme og de som ikke vil kan bli hjemme.
trodde våre medlemmer var litt mer positive enn det jeg ser her og vi får beklage på det dypeste men vår "treff konvoi" går som planlagt. vi vil ikke endre denne datoen.
håper dere 5 som vil kjøre den 17 januar gjør det, men tror ikke dere blir veldig lagt merke til, og det er vel poeget at vi vil synes
håper det er noen som støtter oss,for det er ikke morsomt og prøve og få til noe og få så mye kritik tilbake .
dett hadde jo vært fint om noen av dere som klager, arrangerer treffet 17 januar da slik at noen blir glade![]()
mvh
Kasper
Men det er jo ikke noe værre enn at de som vil kan jo kjøre 17 januar så da regner jeg med at kanskje du kan arrangere dette?zero900t skrev:Jeg ser den jeg også, men trodde liksom det å markere dette den 17 januar, slik som alle andre i hele landet og andre land var litt av poenget da. Ja kort tid, men noen ganger blir det slik og det kommer aldri til å passe for alle uansett om du gir beskjed 3 år i forveien...Troll R skrev:tenk heller på det som ett morsomt treff i steden for save saab konvoi da og still opp, så får de som vil kjøre konvoi den 17januar gjøre det .men den konvoien 17 januar får noen andre arrangere.
jeg og Trym arrangerer treff konvoi 24 januar og de som vil kan komme og de som ikke vil kan bli hjemme.
trodde våre medlemmer var litt mer positive enn det jeg ser her og vi får beklage på det dypeste men vår "treff konvoi" går som planlagt. vi vil ikke endre denne datoen.
håper dere 5 som vil kjøre den 17 januar gjør det, men tror ikke dere blir veldig lagt merke til, og det er vel poeget at vi vil synes
håper det er noen som støtter oss,for det er ikke morsomt og prøve og få til noe og få så mye kritik tilbake .
dett hadde jo vært fint om noen av dere som klager, arrangerer treffet 17 januar da slik at noen blir glade![]()
mvh
Kasper
Ble litt skuffa, og trur faktisk ikke jeg kan den 24 januar pga er en god del ting som jeg må fikse før jeg flytter utenlands den 30 januar. Bare å beklage, men jeg kan ikke no for at jeg syns dette ble litt for krampeaktig for å få flere til å stille opp. Men mulig jeg som er merkelig...
Da er det faktisk mulig jeg tar turen helt til Lillehammer for treffet der istede...
Mvh
Halvard