Side 2 av 2

Lagt inn: 21 nov 2007, 00:58
av Saab900STCR
Som vanligt var det hyggeligt!
Nye fjes var det oxo!
Kult syns jag!

Mvh

Lagt inn: 21 nov 2007, 01:22
av Morti
Kosli sammenkomst! Til og med en og900 jeg ikke hadde sett før som hadde drista seg ut på saltføret.. det er ikke dårlig :)

"Ventilhuene" fikk også prata fra seg litt 8)

Forresten, fant en del harde fakta om avlastningsventiler her:

http://www.autopower.no/dumpvalves/dumpvalve.htm

Re: Ettersnakk

Lagt inn: 21 nov 2007, 01:52
av zero900t
Johan N828 skrev:
Daniel N683 skrev:Kjører bare på GLT nå.. :(
Sier de alle:P
Enda "bare" på GLT så forsvant det da en hvis sølvgrå 9K på motorveien..... :roll:


Kjempetreff igjen... Gleder meg til neste gang 8)

Og en liten GLAD melding på slutten

JIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DET SNØR \:D/

Lagt inn: 21 nov 2007, 02:22
av Johan N828
Forsvant:P????
Ikke for og skryte andres bilen opp i skyene men jeg kan underskrive på at Truls sin 9K hadde bare litt av kraften åpen:P Har fått testa dette grundig på, ehh... Lukket bane:P:P:P

Lagt inn: 21 nov 2007, 10:01
av Morti
Du må få deg ei blåkran Daniel, så du slipper dette GLT trøbbelet! Bilen din går jo som en gammal 240 gli :lol:

Lagt inn: 21 nov 2007, 11:16
av Ingvar N629
Morti skrev:Du må få deg ei blåkran Daniel, så du slipper dette GLT trøbbelet! Bilen din går jo som en gammal 240 gli :lol:
Tipper poenget med GLT er at han ikke vil la den boksen som mest sannsynlig forårsaket raset hans sist styre ladetrykket en gang til... Med andre ord "frivillig" GLT, om jeg tipper rett.

Lagt inn: 21 nov 2007, 12:45
av Edward N812
kan skrive under på at glt ikke er noe gøy :D

-Edward S. Palm

Lagt inn: 21 nov 2007, 20:58
av Troll R
synd jeg ikke kunne komme måtte på en liten kjøretur til kristandsand og så en tur til stavanger for deretter til oslo for en jobb som tok tilsammen 1 time,og dette på en dag. Dro kl 0600 på morgenen og kom hjem kl 0200 tok selvfølgelig saaben på dette oppdraget .

mvh

lkp

Lagt inn: 22 nov 2007, 02:16
av Saab900STCR
Morti skrev:Forresten, fant en del harde fakta om avlastningsventiler her:

http://www.autopower.no/dumpvalves/dumpvalve.htm
Noen sakfeil där då, men gott skrivet ändå!

Mvh