Treff i mj?sregionen....
Moderator: Moderatorer
- SPEEDPARTS N327
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N327
- Navn: Speedparts Norway
- Bil: Norges raskeste SAAB
- Sted: Kjeller Vest 1 - 3
- Kontakt:
Treff
Haysan !! Bra jobba Morten.
Når starter dette treffet kl ?
Når starter dette treffet kl ?
Close to your SAAB, closer to you with speedparts
www.speedparts.no
www.speedparts.no
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
@utengen: i utgangspunktet hadde jeg fundert på å sitte nede på mjøspromenaden å grille, så der burde det være parkeringsmuligheter for alle de saabene du kan klare å grave tak i tror jeg
Ellers vet jeg ikke når det er lurt å fyre opp grillene jeg, men sånn ca barne-tv tid høres ikke det fornuftig ut da?
Ellers vet jeg ikke når det er lurt å fyre opp grillene jeg, men sånn ca barne-tv tid høres ikke det fornuftig ut da?
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
Hei
Det ordner seg sikkert med plass, tenkte du pà rundt ved havne kafên, der er det jo en fin plass. OG kort vei til Statoil/MC Donalds for mere mat, eller sà jobber han ene som ev kommer pà hoff som ligger ved siden av,sà det kanskje blir noe ekstra
Höres helt topp ut, förste treff med STCN pà meg da.
Skal pröve og grave fram noen Saab er, men de er ikke STCN medlemmer, men da kanskje de kan bli det.
Om dere er hyggelige mot de
Mvh
Tommy Utengen
Sà da blir det 15-20biler da eller?
Det ordner seg sikkert med plass, tenkte du pà rundt ved havne kafên, der er det jo en fin plass. OG kort vei til Statoil/MC Donalds for mere mat, eller sà jobber han ene som ev kommer pà hoff som ligger ved siden av,sà det kanskje blir noe ekstra
Höres helt topp ut, förste treff med STCN pà meg da.
Skal pröve og grave fram noen Saab er, men de er ikke STCN medlemmer, men da kanskje de kan bli det.
Om dere er hyggelige mot de
Mvh
Tommy Utengen
Sà da blir det 15-20biler da eller?
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
Jeg skal jaggu ta meg en tur jeg også.....
Prøve å ta med en kompis som allerede har begynt å titte på en erstatning for beameren sin. (Vært og prøvekjørt 9000).
prøve å få med Espen og 900`en hans også.....
Kanskje Marius kommer også, med gobilen. (Ny eier på og`en til meg og Kristian....) Rune, du får mase på Marius......
Prøve å ta med en kompis som allerede har begynt å titte på en erstatning for beameren sin. (Vært og prøvekjørt 9000).
prøve å få med Espen og 900`en hans også.....
Kanskje Marius kommer også, med gobilen. (Ny eier på og`en til meg og Kristian....) Rune, du får mase på Marius......
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Når starter det på kvelden?
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- utengen
- 1,5 bar
- Kontakt:
Hei
Grillene fyres opp rundt kl 1800 sa de, jeg möter opp med kone og 2 barn rundt de tider tror jeg, med ev en stor haug med oppgravde Saaber
Fikk ett sprs fra kona hun lurte pà om vi hadde spurt om og fà stà der, og ev grille? Vet ikke om det ehöves men det skader kanskje ikke.
For slik det ser ut nà sà blir det 27+ med biler, ganske mange.
Mvh
Tommy Utengen
Grillene fyres opp rundt kl 1800 sa de, jeg möter opp med kone og 2 barn rundt de tider tror jeg, med ev en stor haug med oppgravde Saaber
Fikk ett sprs fra kona hun lurte pà om vi hadde spurt om og fà stà der, og ev grille? Vet ikke om det ehöves men det skader kanskje ikke.
For slik det ser ut nà sà blir det 27+ med biler, ganske mange.
Mvh
Tommy Utengen
-
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N353
- Navn: Dag Kjetil Hovland Hansen
- Bil: 9-3
- Sted: Årnes
- Kontakt:
Men PLUTSELIG var du det Bare å komme det vet du !knemor skrev:Mulig jeg kaster meg på jeg også!.. Er ikke medlem, men håper ikke det gjør noe!?
Don't think!
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
Feel. It is like a finger pointing away to the moon. ... Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.
Köp aldrig en folkvagn, kjör heller en barnvagn.
VW= Virtually Worthless
9.3 01
- utengen
- 1,5 bar
- Kontakt:
Hei
Har fàtt et forslag fra en som blir med, om en annen plass om det er ok, Fredviken, om man kommer fra Minnesund/Lena-Gjövik man svinger ned til höyre ved JEt stasjonen (tror jeg det er, er iallefall gul:-), östretotenveg, forsetter forbi öyhus motor (Saab forhandler) tar ned til höyre ved kirken (gamle vikodden travbane) svinger deretter venstre mot seilbàthavna, stor fint gress omràde med krakker og bord helt nede ved mjösa. Litt skjermet fra folk som kanskje kommer og bryr seg om man fyrer opp en gjeng med griller borte ved bàthavna. Og unger kan löpe litt fritt rundt, kan ev ta med kubb spill sà det blir Oppland mot OSLO/akershus
Mvh
Tommy Utengen
Har fàtt et forslag fra en som blir med, om en annen plass om det er ok, Fredviken, om man kommer fra Minnesund/Lena-Gjövik man svinger ned til höyre ved JEt stasjonen (tror jeg det er, er iallefall gul:-), östretotenveg, forsetter forbi öyhus motor (Saab forhandler) tar ned til höyre ved kirken (gamle vikodden travbane) svinger deretter venstre mot seilbàthavna, stor fint gress omràde med krakker og bord helt nede ved mjösa. Litt skjermet fra folk som kanskje kommer og bryr seg om man fyrer opp en gjeng med griller borte ved bàthavna. Og unger kan löpe litt fritt rundt, kan ev ta med kubb spill sà det blir Oppland mot OSLO/akershus
Mvh
Tommy Utengen
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
Høres bra ut!!!! Vil gjerne ha en gateadresse og stedsnavn i nærheten når den tid kommerutengen skrev:Hei
Mvh
Tommy Utengen
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..