Forskjell T8 eller T16 OG900?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Henrik N449
Overload!!!
Innlegg: 1943
Registrert: 10 nov 2004, 01:00
Sted: Drammen

Legg inn av Henrik N449 » 24 aug 2007, 22:59

Isdahl N1069 skrev:Henrik: Har du std skjørt på OG900'en din? eller er det Aero elns? Spør fordi jeg så strålekasterne dine nederst der :D kult ;) *vil ha sånn selv*
http://henrik.laggy.org/saab/skilter/IMAGE_014.jpg
ettermontert, enig i at det tar seg bra ut :)
Helt orginal front, kun turboleppe
Medlemsnr. N449

-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero

Dagens værmelding: Vær snill og grei

Brukeravatar
Isdahl N1069
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 853
Registrert: 22 mar 2006, 23:29
Medlemsnummer: N1069
Navn: Patrick Isdahl-Engh
Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
Sted: Langhus
Kontakt:

Legg inn av Isdahl N1069 » 25 aug 2007, 04:51

Hva er galt med panseret ditt på venstre sia???
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)

Brukeravatar
Henrik N449
Overload!!!
Innlegg: 1943
Registrert: 10 nov 2004, 01:00
Sted: Drammen

Legg inn av Henrik N449 » 26 aug 2007, 23:08

Isdahl N1069 skrev:Hva er galt med panseret ditt på venstre sia???
Het du f.eks Anaconda før? Merkelig hvordan jeg skjønte det i så fall...
Det er et panserfeste som hadde knekt og satt feil
Medlemsnr. N449

-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero

Dagens værmelding: Vær snill og grei

RuneDK
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 41
Registrert: 21 nov 2005, 14:22

Legg inn av RuneDK » 27 aug 2007, 22:11

Min 90 t8 sagde lidt mere end en 900 t16. Begge biler med 3" eksos og batteribøj.

Jeg havde også åben luftfilter på min K-jet
Bilde
Og sammen med 3" eksos, 900 intercooler og 0,9 bar lavede den 177 hk og 298 nm :D

Bilde

Svar