Feil jeg har funnet er:
- Gåen stempelringer (tror det berre er på 4. syl. 1, 2 og 3 låg jevnt over 150psi mens nr 4 låg på ca. 90psi. Når jeg hadde litt olje nedi syl. så spratt det opp på 180psi)
- Voldsomt overtrykk i toppen, så den blåser olje ned til turboen
- Kommer olje ut av påfyllingsrøret
- Bruker en del olje. (Har gått fra MAX til midt mellom MAX og MIN på ca. 40 mil)
- Ventiltikking
- Tenningsbank (Han sa han ha kjørt på 95. Har kjørt opp bensinen hans og fyllt 98 nå. Jeg klarer ikke høre tenningsbank, det var en bekjent bilmekaniker som sa, så jeg vet ikke om det er der ennå)
- Gåen/slitne motorfeste(r). (Girstangen hopper litt frem og tilbake. Hopper ikke ut av gir.)
- Skrapelyd av og til når jeg skal sette den i Revers og 3. gir (Skifte olje?)
- Løst ratt (Den sviktegreia til kollisjon som er knekt)
- Den kjølegreia til AC er ikke der (det viste jeg når jeg kjøpte den).
- Hornet funker ikke (Sikkert en gåen sikring. Kommer klikkelyd fra sikringsboksen når jeg trykker. Har ikke giddet sjekke ennå
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Det samme gjelder CruiseControl'en
- Bryterne til el.vinduene går forskjellige veier
- El. justering av venstre speil funker ikke.
- Kommer ikke på mer nå
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeg vil bare ha tips og råd fra dere med erfaring siden jeg ikke har så mye. Har hatt en bil før, en 1985-mod Ford Sierra 2,0L og den var jo "litt" enklere å skru på
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Takknemleg for alle svar!
-Newbie-