No har eg skrudd ned GLT på WG-stonga. Eg måtte ta av eksosrøret for å kome til skikkeleg da. WG-stonga var heilt innskrudd
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
, så eg veit ikkje kor mange bar den lada med då. Noken so har peiling? Men uansett så skrudde eg 14 omdreininga. Så dersom kvar omdreining tilsvara 0,04 bar, so har eg skrudd GLT ned 0,56 bar. Eg såg då ca. 12-13mm med gjengar på WG-stonga.. Der var ein "splint" nedi sporet, som hindra WG-stonga i å falle av. So for meg såg det vanskele ut at den berre skulle hoppe av ta seg sjølv. Men laga meg no eit klips av litt streng so eg satte nedi holet midlertidig.
Eg har ikkje fått kjøpt meg gradert ladetrykksmålar enda, men korleis koblar eg den til? Får eg med slangar/kablar og sånt? Går det an å koble til den utan å koble ut den originale? Og kvar er det enklast å montere den, med tanke på legging av kablar og det?
Når eg starta opp og kjørte igjen etterpå, kjørte der en kompis bak meg og han sa det rann noke ut av eksosrøret. Det var svart, men konsistensen var vatn (sikkert svart av sot). Sjølv om den har gåen stempelringar "renn" det vel ikkje olje ut av eksosrøret, den brenn vel opp so å sei? Kan hende det har våre der heile tida berre at eg ikkje har sett det... Kva er det, og kva kjem det av?
Eg kunne heller ikkje høyre noko tydeleg tenningsbank som eg har hørt før (en slags knitring t.d. når eg slepp gassen i 3.000rpm for å gire). Men der kan jo fortsatt vere tenningsbank eg ikkje hører.
No veit eg ikkje kva ladetrykk som er på den eller om APC funkar, men eg syns den gikk litt dårleg til å skulle vere 175hk (men no har eg berre skikkeleg komp på 3 syl da)
Men neste steg er vel å sjekke om APC'en funkar. Korleis gjer eg det? Eg las på
http://popeye.rty.nu/ korleis eg skal teste det, men det stod at der forutsatte at motoren var i god stand, og min er vel ikkje heilt det. Men kan eg bruke den guiden han har til å trimme APC'en min? Den gjeld no vel eigentleg for 900 turbo.
No kjeme eg ikkje på noko meir foreløbig, men eg håper jo å få svar på det eg har sagt hittil
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
:D:D
Edit: Eg fann også ut 2 nye ting idag.
Det eine er at det såg ut som det rant litt olje ut av dumpventilen!!?? Lurer på å berre ta bort dumpventilen og bruke den originale avlastningsventilen, slik eg får riktig blanding. Er det korrekt, eller er det ikkje nødvendig?
Det andre er at eg såg eit mikroskopisk hol i trykkrøret som går får IC og opp til insuget. Det ser ut som den har gnikka mot eine festet til batteriet, for der er blitt ei slags grop der. Holet er var ikkje større enn ca. 1mm i lengderetning og 0,5mm i bredda. Går det an å berre tette dette, og i tilfelle med kva? Eller må eg skifte heile røret?