Støld alarm
Moderator: Moderatorer
Støld alarm
får opp dette på display når jeg skal starte min 99 mod 9-5 noen som har noe triks for åfå bort dette? eller må jeg til forhandler og inn med data?
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
Re: Støld alarm
Hei
Om det står service stöldlarm , så må du bytte batterier i fjernkontrollen for alarmen.
Dette gjør du enklest på et autorisert Saab verksted.
Mvh
Tommy Utengen
Om det står service stöldlarm , så må du bytte batterier i fjernkontrollen for alarmen.
Dette gjør du enklest på et autorisert Saab verksted.
Mvh
Tommy Utengen
900TTR M94
93SC 1,9 TID M07
STCN 038

93SC 1,9 TID M07
STCN 038
ok, er ikke verre nei:) takker.. 

- dagt
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1244
- Bil: 9-5/2,0/04
- Sted: Bergen
På min bil var det batteriet i sirenen som hadde tatt kvelden. Det er skrevet en del om dette på forumet tidligere og det ligger også ute en del "gjør det selv" -linker.
I mitt tilfelle kunne ikke verkstedet skifte batteri, men bytte hele boksen til 2-3000.- da var det greit å gjøre det selv for en 100-lapp
viewtopic.php?f=12&t=22836&start=0&st=0 ... =a#p157365" onclick="window.open(this.href);return false;
I mitt tilfelle kunne ikke verkstedet skifte batteri, men bytte hele boksen til 2-3000.- da var det greit å gjøre det selv for en 100-lapp

viewtopic.php?f=12&t=22836&start=0&st=0 ... =a#p157365" onclick="window.open(this.href);return false;
- utengen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N038
- Sted: Norge, Sveits
- Kontakt:
Hei
Ja ettersom du skrev bare støldlarm så antok jeg det var dette problemet med batteri, men en god venn fra et Saab verksted, sa at i det er ikke det som er feil, i 99% av tilfellene er det hornet som er defekt, dvs batteriene som sitter inni hornet er utslitte og da må hele hornet byttes.
Man får beskjed når det er dårlige batterier i fjernkontrollen, da står det i Sid:
Byt batteri i fjärrkontroll.
Så sorry feil av meg
Men nå har du fått litt mer info iallefall
Mvh
Tommy Utengen
Ja ettersom du skrev bare støldlarm så antok jeg det var dette problemet med batteri, men en god venn fra et Saab verksted, sa at i det er ikke det som er feil, i 99% av tilfellene er det hornet som er defekt, dvs batteriene som sitter inni hornet er utslitte og da må hele hornet byttes.
Man får beskjed når det er dårlige batterier i fjernkontrollen, da står det i Sid:
Byt batteri i fjärrkontroll.
Så sorry feil av meg

Men nå har du fått litt mer info iallefall

Mvh
Tommy Utengen
900TTR M94
93SC 1,9 TID M07
STCN 038

93SC 1,9 TID M07
STCN 038