det som er spørsmålet er: har kjøpt blinklys lamper hos sp også er det to pære innganger i dem hvorfor er det slik?
er ikke noe problem bare lurer egentlig hehe
også kan han bruke en flattrekker for å starte den da hehe

takker på forhånd
Moderator: Moderatorer
Den bakerste av de to pæreinngangene er vel for US-biler som har oransje markeringslys derreggestad vettu skrev:det som er spørsmålet er: har kjøpt blinklys lamper hos sp også er det to pære innganger i dem hvorfor er det slik?
reggestad vettu skrev:heisann har en kamerat som har kjøpt seg 96mod 900 for et par måneder siden, er desverre en suger men en veldig god bil fordi vil jeg si![]()
det som er spørsmålet er: har kjøpt blinklys lamper hos sp også er det to pære innganger i dem hvorfor er det slik?
er ikke noe problem bare lurer egentlig hehe
også kan han bruke en flattrekker for å starte den da hehe![]()
så tenningslåsen er ødelagt er det veldig kostbart å bytte?
takker på forhånd
Når jeg tenker meg om har du sikkert rett. Det er ihvertfall slik du beskriver på og900, men jeg visste ikke ng900 hadde sideryggelys. BeklagerAleks-ander_N948 skrev:De bakersete hullene er vel for ryggelys? US parklysene lyser jo i den samme delen som blinklysa altså fremme.
Er vel bare å bruke 5/21W pærer, samme som en bruker i bremselysAleks-ander_N948 skrev:HeheUS blinkeren på NG900 går på den samme pæra som blinklyset, bare at den må byttest ut til en sånn med to glødetråder, noe jeg ikke finner
Samme med strøm til ryggelyset fremme....