Med Luftmann er det kun å skru på lokket, koble på et dekk (dog ikke et reservedekk, da disse har for mye trykk), og åpne nippelen. Ett trykk eller to på pedalen er vel det som må til, men bra du fikk det til likevel dasanto skrev:For en drittjobb å få luftet clutchenLuftmann er ubrukelig etter mitt syn ikke passet lokket heller Brukte en whurt bremselufter og da holdt jeg på i 2 timer for å få pedal ikke helt fornøyd men den funker tar litt langt inn,men da er jeg en erfaring rikere
Etter clutchbytte oppfører motoren seg litt rart trår jeg inn bremsen stiger turtallet virker som det er noe med en vakuum slange et sted eller en av de mange ventilene som er rundt forbiforlag mottas med et
Passer denne clutchen til og 900 t8
Moderator: Moderatorer
-
Andreas N1194
- Overload!!!
- Innlegg: 1742
- Registrert: 28 jul 2007, 12:47
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Re: Passer denne clutchen til og 900 t8
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3