Kjørte hjem fra skolen idag. Rutene begynte å dogge på og temperaturen steg drastisk!! Til tross for høy temperatur kom det kun kald luft fra varmeanlegget. Bilen lakk kjøleveske..
Stoppet bilen slik at den fikk avkjølt seg og fortsatte å kjøre etterpå. Temperaturen holdt seg normal ved meget snill kjøring. temperaturen gikk opp når jeg kjørte opp siste bakken. Hørte også noen "gla" lyder..
Noen som vet hva som er galt!?
Hjelp! Max temperatur og lekkasje p? ng 900
Moderator: Moderatorer
- Sivertdy N366
- Innlegg: 19
- Registrert: 16 jul 2004, 01:00
- Sted: Soknedal
Hjelp! Max temperatur og lekkasje på ng 900
Saab 900 S 1996
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Checka oljan så du inte fått vatten i den!
Har du vatten i oljan så har du tagit topplockspackningen, då är troligen toppen skev också....
Jag hoppas att det inte är värmepaketet till cupe'n som läcker och att du inte tagit topplockspackningen!
Finn ut var det läcker!
Byt slang å slangklämmor där det läcker till nytt!
Checka alla slangar i motorrummet!
Lycka till!
Anders
Har du vatten i oljan så har du tagit topplockspackningen, då är troligen toppen skev också....
Jag hoppas att det inte är värmepaketet till cupe'n som läcker och att du inte tagit topplockspackningen!
Finn ut var det läcker!
Byt slang å slangklämmor där det läcker till nytt!
Checka alla slangar i motorrummet!
Lycka till!
Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
- Sivertdy N366
- Innlegg: 19
- Registrert: 16 jul 2004, 01:00
- Sted: Soknedal
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 991
- Registrert: 27 okt 2004, 01:00
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo