AndreasE skrev:Nei, er desverre ikke medlem.
har såvidt krøpet litt under bilen i dag. tror det lekker fra undersiden av tanken/reservoaret (snekka??) og på høyre side av tanstaget ett sted. noe nøyere har jeg ikke fått sjekket for det er så vått over alt at det er vanskelig å bedømme hvor lekssjen kommer fra.
Andreas
Dette hørtes igrunn akkurat ut som hos meg det. Vet ikke om du har 16v eller ikke, men jeg har det og hadde igrunn mer eller mindre akkurat samme symptomene.
Siden jeg kan fint lite om bil, fikk jeg en servosnekka mi til 2500 inkl mva og frakt pr post fra hamar til trondheim (det kommer noen kr i montering og forstillingssjekk også i såfall).
Jeg vet de som kan mer enn meg har fikset akkurat dette selv med å skifte alt av pakninger og slikt (ref: Ingvar litt lenger opp i tråden), men jeg kan ikke så mye (hvertfall ikke enda) og endte opp med denne løsningen.
Det kan jo også være noen som bruker forumet som kan ha hugget en saab av din type selv også, og har ei servosnekke å selge deg? Verdt et forsøk hvertfall
A
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible
California Cruiser MK3