Legg inn
av Ingvar N629 » 29 nov 2011, 15:03
Fra spjeldhus, nedre 4 mm nippel: til veivhusventilasjon, 4 mm slange med enveisventil (på toppdeksel)
Fra spjeldhus; øvre 4 mm nippel: til magnetventil på torpedovegg, venstre nippel sett forfra.
Fra manifold, plastkobling med to nipler, nippel 1: Til bensintrykksregulator
Fra manifold, plastkobling med to nipler, nippel 2: Til magnetventil på torpedovegg, høyre nippel sett forfra.
Fra midtre nippel på magnetventil på torpedoveggen skal det en slange til resirkventil ladeluft.
Fra nevnte T-stykke skal det en slange til kjølevæskeventil for varmeapparat, via rød/hvit enveisventil.
I tillegg er det 6mm slanger til tykkere slager til magnetventilen som regulerer ladetrykket. De er merket med R, C og W; Retur, Compressor og Wastegate og skal kobles på de respektive.
Øvrige slanger til veivhusventilasjonen har større diameter og kobles litt ulikt avhengig av hvilken revisjon av veivhusventilasjonssatsen du har. Vil anbefale å bytte hele satsen til siste revisjon hvis du ikke alt har gjort det.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan