At 9-3SS har Opelmotor er nok like sant som at Opelen har SAAB-motor. Det er opprinnelig en Opelmotor ja, men det er SAAB som har gjordt jobben med "turbokonvertering". Einaste 9-3 som har ein Opelmotor rett ut av boksa er 9-3SS utan turbo, 1.8i. Men alle firesylindra turbomotorane du får i 9-3SS (altså M03->) er toliterar. GM900 og 9-3 opp til M02 fikk en med SAAB sin eigen toliter, både med og uten turbo med ulike effektuttak. En fikk også en 2.3i utan turbo, samt 2.3T på 9-3 Viggen.
Som Ingvar seier, det er vidt forskjellige bilar, ikkje minst med litt effekt under panseret. Kvar modell har nok sine fordelar og ulemper, spørsmålet er berre kva budsjettet er, og kva preferansar en har.
redturbo skrev:9-5 er objekt bedre, men har mindre sjarm - dvs er mindre sær. Men det er særheten som gir litt "personlighet"
Jaha? Det er jo særdeles subjektivt, GM900/9-3 er jo kanskje den SAAB-modellen som er "minst" sær, iforhold til modellen som den avløyste er jo det både en kjedligare og dårligare bil spør du meg. Dette er kanskje som å banne i kirka, men det som reddar GM900 og 9-3 i
mine auge er at en fikk levert den som tredørs og cab. Det som vel gjer GM900 sær i forhold til andre SAAB-modellar er dårlig kvalitet, hadde den vorte lansert i 1993 slik 9-3 vart levert ved lanseringa i 1998 hadde ryktet nok vore betre. Men somsagt, dette er subjektivt, og det er forhåpentligvis like monge meiningar som eigarar av ulike SAAB-ar. Men for meg rulla den siste "ordentlige" SAAB-en av linja den 26 mars 1993... Missforstå meg rett, GM900 var en veldig viktig bil for SAAB, ettersom 900 hadde gått i 14 modellår, og om en slår sammen med 99 hadde same grunnkarosseriet gått i 25 modellår. SAAB var tvungen å få på plass noko nytt, men med fasit i hand burde en nok venta eit år eller to, minst, før sleppet av GM900.