Jeg fikk rådebank i den gamle og har satt inn en 02 mod B235 motor med ny MIT TD04 turbo. Jeg fikk også tak i en påstått original Aero styreboks som selger satt inn. Når jeg hentet bilen synes jeg ikke den var så voldsomt mye sprekere, den gjorde 80-120 km/h i 5 gir på 9,5 sek. Når jeg kom hjem bestemte jeg meg for å måle ladetrykket. Dette gjorde jeg ved å sette på en "T"-kobling på vakumslangen mellom bypass-ventilen og magnetventilen på torpedoveggen, jeg la så bare manometeret i vinduet.. Manometeret viste vakum på tomgang som det skal, men det gikk ALDRI over 0.5-0,55 bar, jeg dro flere ganger opp til 4500 omdr ca.
Jeg er ikke så god på styrebokser, men hvordan kan jeg på en grei måte sjekke at det virkelig er en Aero orginal boks? Jeg vet den må "giftes" inn i systemet hvor man må koble til Tech2 og reg. chassinummer og mye greier, men han sa dette var gjort... Jeg har hørt at Aero styreboksen går på letttrykk som en 2,3t ECU hvis ikke dette gjøres skikkelig..
Noen som kan hjelpe, eller vet om noen?? Jeg bor i Vestfold og kan betale de som kan
Hvordan kan jeg se lett at det er en Aero boks? Den sitter under alle de kablene på torpedoveggen?