Bremser Saab 99T '78

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Jokke900
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 355
Registrert: 09 sep 2007, 17:19
Medlemsnummer: N1946
Navn: Joakim Kjøde
Bil: '78 99T, '66 96, '99 9-5
Sted: Skogn

Bremser Saab 99T '78

Legg inn av Jokke900 » 27 sep 2012, 21:42

Ok.. Etter å ha en sterk mistanke om at bruteren er synderen til manglende bremselys og tips fra Para om hvor den befinner seg er jeg nå på jakt. Lysene strålte forleden da jeg sto hardt på pedalen iallefall. Menne, enten så er jeg dum, trøtt eller fjern, uansett klarer jeg ikke helt å finne ut av verken om det er (men mest) eller hvordan i F jeg skal få den ut hvis det er den jeg tror det er. Kam legge til at etter at lysene tente den gangen har de ikke gjort det uansett. Så defekt eller treg bryter? Siste av to punkter med feil på PKK og jeg trodde denne var lettest.. Jaja.. Noen som kjenner seg igjen på bildet? Er det den som fosvinner opp i hullet til venstre for fjæra? Bilde
Jokke900

Jokke900
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 355
Registrert: 09 sep 2007, 17:19
Medlemsnummer: N1946
Navn: Joakim Kjøde
Bil: '78 99T, '66 96, '99 9-5
Sted: Skogn

Re: Bremser Saab 99T '78

Legg inn av Jokke900 » 27 sep 2012, 21:52

Jokke900 skrev:Ok.. Etter å ha en sterk mistanke om at bruteren er synderen til manglende bremselys og tips fra Para om hvor den befinner seg er jeg nå på jakt. Lysene strålte forleden da jeg sto hardt på pedalen iallefall. Menne, enten så er jeg dum, trøtt eller fjern, uansett klarer jeg ikke helt å finne ut av verken om det er (men mest) eller hvordan i F jeg skal få den ut hvis det er den jeg tror det er. Kam legge til at etter at lysene tente den gangen har de ikke gjort det uansett. Så defekt eller treg bryter? Siste av to punkter med feil på PKK og jeg trodde denne var lettest.. Jaja.. Noen som kjenner seg igjen på bildet? Er det den som fosvinner opp i hullet til venstre for fjæra? Bilde
Kjapt inn å svare selv så folk ikke rekker å svare at jeg er dum.. :worry: ..brytern ligger ikke her.. Den er jo selvfølgelig lett tilgjengelig foran torpedoveggen.. men fikk da skrudd litt.. :wierdface: Jaja.. mobb ivei :sniff:
Jokke900

Svar