Har seg slik at ved hardt pådrag, mest ved 2000-2500 (høyest turbotrykk) så begynner den fuske, beste måten å forklare det er vel at det føles ut som ganske harde ''slag''

Noen som har vært borti det samme?

Moderator: Moderatorer
Er ikke sikkert det er samme pluggen på 9-3 SS, det er ihvertfall ikke det på de rene 2,0 turbo bensinmotorene i ng9-3SS og 9-5/og9-3 og ng900Paradigm N558 skrev:BCPR7ES11 er biopower-pluggene til Saab.
Også pluggene som brukes til normal trimming.
Ingvar kan sikkert gi deg leksa om flammefronter, fortenning, over og nedre dødpunkt osvosv... Men det finnes alternativer, Bosch og Denso har plugger som "skal passe"... men de gjør ikke
Edit: Må ikke glemme det forbaskede gnistgapet heller!
Det er de jeg hadde i før, satt i PFR6T-10G for å se om det var problemet, noe det ikke var, men den ble faktisk bedre, tro det eller eiParadigm N558 skrev:BCPR7ES11 er biopower-pluggene til Saab.
Også pluggene som brukes til normal trimming.
Ingvar kan sikkert gi deg leksa om flammefronter, fortenning, over og nedre dødpunkt osvosv... Men det finnes alternativer, Bosch og Denso har plugger som "skal passe"... men de gjør ikke
Edit: Må ikke glemme det forbaskede gnistgapet heller!