Legg inn
av Ingvar N629 » 05 des 2013, 21:31
Automat og manuell har samme software, og boksen kan sikkerhetsprogrammeres inn med Tech2, men du vil få feil i kalibrering for TCS/ESP. Dette kan selvsagt omgås ved å programmere om chassisnummer i DICE, programmere ESP for 16" bremser og å bytte bremsene. Boks og bil bør ha samme årsmodell om man vil unngå enda flere krumspring. Et Saab-verksted kan/bør kunne gjøre alt dette. Har vel kanskje en mistanke om at sistnevnte slår til..
HW-endringene i motorrom må være turbolader og kobrarør, slik at motorspec tilsvarer en 2006 mod Aero. Så blir det spennende å se hvor lenge clutchen holder.
Alternativet til å hive inn en Aero boks, er å programmere om boksen du har, som nok er det enkleste alternativet her.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan