Har en Saab 9-5 2,0t 150hk mod.2000 med automat og en delebil tilgjengelig 2,0t 1999 modell manuell
Denne har motorstyring med 210hk, går disse om hverandre eller slik at jeg får 210hk eller er det forskjell på aut og man
Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Re: Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Motorsyringen er programmert mot bilen's VIN så om du setter inn en annen boks blir det tull 

900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1346
- Registrert: 27 mar 2003, 01:00
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Re: Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Bilen vil ikke starte med den andre motorstyringa. Men det koster ikke all verden å programmere om motorstyringa da.
To crash with a Volvo is extremely safe.
... if you`re sitting in a Saab.
... if you`re sitting in a Saab.
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 664
- Registrert: 05 jan 2012, 21:39
- Navn: Tom Hummel
- Bil: Saab 9-3 2.0t 1998, 900S 1995
- Sted: Oslo / Hvaler
Re: Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Har (mis)forstått noen innlegg her inne der folk bytter styring fra f.eks Trinonic5 fra 150 til 185 Hk ved å sette inn fra en annen bil?
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Re: Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Hva har trionic 5 har med saken å gjøre? Står jo ikke i 9-5 den.
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 664
- Registrert: 05 jan 2012, 21:39
- Navn: Tom Hummel
- Bil: Saab 9-3 2.0t 1998, 900S 1995
- Sted: Oslo / Hvaler
Re: Motorstyring Saab 9-5 2,0t
Neiveil, får lage egen tråd om det da.