Er det noen som har etter montert hengerfeste på en gammel 2002 model 9-3 SE 5D?
Min bil har det med canbus på diverse utvendige lamper, hvordan blir dette når det skal kobles opp uttak for tilhenger?
Ser nyere biler må det de kaller for rele boks på kabelnettet og noen må ha det programmeres inn med den Tech2 tingen.
på min bil er det behov for den rele boks eller spesial kabler, eller kan jeg bruke standard kobling, sett noen har montert på plugger på enden av kabelen, finnes disse på ledningsnettet mitt i bagasjerommet?
Ser de selger brukte komplette sett krok med kabler fra Sverige, mye Brink med typegodkjenning skilt, dette må vere knall på en gammel Saab?
Hengerfeste Saab 9-3 SE 2002 mod
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N1271
- Navn: Roger Johansen
- Bil: Saab 93 SE 2.0t 2002
- Sted: Leirvik i Sogn
-
- Grunnladetrykk
Re: Hengerfeste Saab 9-3 SE 2002 mod
Heia folksmagician6630 skrev:Er det noen som har etter montert hengerfeste på en gammel 2002 model 9-3 SE 5D?
Min bil har det med canbus på diverse utvendige lamper, hvordan blir dette når det skal kobles opp uttak for tilhenger?
Ser nyere biler må det de kaller for rele boks på kabelnettet og noen må ha det programmeres inn med den Tech2 tingen.
på min bil er det behov for den rele boks eller spesial kabler, eller kan jeg bruke standard kobling, sett noen har montert på plugger på enden av kabelen, finnes disse på ledningsnettet mitt i bagasjerommet?
Ser de selger brukte komplette sett krok med kabler fra Sverige, mye Brink med typegodkjenning skilt, dette må vere knall på en gammel Saab?
Ingen som har montert hengerfeste på en 2002 Saab, 93se? Trengs det releboks pga canbus, eller kan denne kobles rett inn i ledningsnettet uten noe form for releboks? Setter pris på alle svar

Mvh Roger
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
Hvis det er gamle type 9-3 ligger det kabel klar under venstre baklykt. Får med skikkelig monteringsanvisning hvis du kjøper originalt...
Er en grei jobb og gjøre.
Er det derrimot en sport sedan bør fer monteres originalg ledningsnett. Der får du også med en styreenhet som monteres i bakre sikringssentral. Må programeres med teck..
Er det derrimot en sport sedan bør fer monteres originalg ledningsnett. Der får du også med en styreenhet som monteres i bakre sikringssentral. Må programeres med teck..
Opel vivaro 9 seter
Ford Mondeo 2.0 tdci 2008 modell. Min bil
1989 modell SUZUKI DR 750 BIG.
-
- Grunnladetrykk
saab9000aero skrev:Hvis det er gamle type 9-3 ligger det kabel klar under venstre baklykt. Får med skikkelig monteringsanvisning hvis du kjøper originalt...
Hei, det er den versjon1 utgaven 5 dørs kombi, lik 900 model, 1998-2002. Mulig det går uten tech2 og releboks da vist det ligger en ledig kobling der bake venstre lykt?
Vil sjekke når jeg kommer hjem i dag, tenkte kjøpe en brukt fra Sverige som passer modellen med kabler

Takk for svar

-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
På den bilen er det plug and play. Ledning ligger nede i hjørnet under venstre baklykt. Der er det også et jord punkt du skal bruke.
Må også montere en sikring i sikringsentral i dasjbord. Ikke nødvendig med noen form for programering.
Må også montere en sikring i sikringsentral i dasjbord. Ikke nødvendig med noen form for programering.
Opel vivaro 9 seter