Beklager på forhånd om dette er feil plass å poste på.
Dette er oppdateringa pr nå, likte foresten dette bildet fordi bilen ser litt komisk ut(skjeløyd og skjev i gliset)haha.
Det hele starte med at under mitt besøk hoss bestemor og bestefar(bestefar er/var SAAB fanatiker, hadde veldig mange en gang i tiden), da skulle bestefar rygge ut sin bil fra garasjen fordi han måtta på jobb en tur. Gårdsplassen fremfor garasjen er ikke så voldsomt stor så der brukes all plass om man skal ut og har mulighet til å bruke den. Han tenkte seg nokk ikke over at min bil sto på andre enden av gårdsplassen så han gav jo bare full pinne ut der og kroken tok fronten min.
Siden han var SAAB fanatiker så hadde han jo selfølgelig veldig dårlig samvittighet og vi bestilte nye deler samme dag + litt til.
Siden NeoBrothers må sende en hel palle pga fangeren uansett så tenkte jeg at jeg skulle bestille ting som i ettertid ville forårsaket palleforsending uansett + litt andre ting som jeg trengte.
Ny fanger, aero skjørt hele veien rundt, aero baklukespoiler, sort grill, hjulbuedeksler på begge sidene, lyktespylere + deksel, undertray, Bilstein B6 + aero fjærer og tårnlager.
Nå som mye av dette skal lakkeres bestemte jeg meg for å legge på noen ting som jeg lenge har vurdert å lakkere. (Dørhåndtak, speilkåper og holdere, støtlister og bakfanger)

Trist å se "henne" i denne tilstanden

Bakfanger hadde noen skrammer og bulker :S

Dette skal lakkeres, tilogmed dekselet som beskytter krokfestet

Baklyktene skal sotes.

Alt av krom skal bort, så den badgen som holder selve emblemet må jo lakkeres svart.

Ble jo bra (Y)
Tilbakemeldinger mottas med takk

Er det forresten noen som har prøvd å skille lykteglass fra lyktehus på disse bilene? Vil gjerne ha tips

Dette er også første tråden min med bilder, men de ser ut til å bli små