Jo, DET er jo så. Men det er for mange "vanlig feil på Saab" etter min mening.
Har da hatt flere biler som er 20 år og eldre enn det også....som går og går uten disse "kjente feila".
Er det ikke bensinpumpa som "alltid ryker på rundt 200.000 km", så er det instrumentbordet som kutter ut...(også kjent feil), eller så er det som nå tenningslåsen (igjen kjent feil).
Hadde en 92-modell Volvo 850 før dette som gikk og gikk uten "kjente feil", så jeg angrer som en hund at jeg solgte den og ville prøve noe nytt.
Men nå går jeg tilbake til Volvo igjen. Aldri mer saab på meg hvertfall.
Er da nok av brukere på dette forumet (og andre forum) som støtt har trøbbel med sine Saab'er som er veldig mye nyere enn min.
Edit: Klarer ikke Saab'en 20 år, egner den seg hvertfall ikke som veteranbil.

Som de fleste andre eldre biler klarer.
Saab'en min har gått 205.000 med masse feil. Volvoen solgte jeg på 312.000 km....uten andre feil enn normal slitasje som bremseskiver, dempere osv.
