Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
stålehansen
- 0.7 bar

- Innlegg: 112
- Registrert: 02 sep 2009, 20:39
- Navn: Ståle Hansen
- Bil: MY98 9-5 2.0t Steg 1R
- Sted: Berlevåg
Legg inn
av stålehansen » 19 okt 2015, 18:10
-
saab2012
- 1.2 bar

- Innlegg: 212
- Registrert: 14 mai 2012, 22:28
Legg inn
av saab2012 » 19 okt 2015, 18:24
Bunnpannen ser ok på bilde,men oljesilen kan være tett,skru den ut.Etter tillstand på stempeler det høyst sannsynlig skade på sylindervegger
-
stålehansen
- 0.7 bar

- Innlegg: 112
- Registrert: 02 sep 2009, 20:39
- Navn: Ståle Hansen
- Bil: MY98 9-5 2.0t Steg 1R
- Sted: Berlevåg
Legg inn
av stålehansen » 19 okt 2015, 19:03
-
stålehansen
- 0.7 bar

- Innlegg: 112
- Registrert: 02 sep 2009, 20:39
- Navn: Ståle Hansen
- Bil: MY98 9-5 2.0t Steg 1R
- Sted: Berlevåg
Legg inn
av stålehansen » 19 okt 2015, 19:05
bilde nr 1 før jeg pusset litt lett.
-
Paul N1176
- Overload!!!
- Innlegg: 1160
- Registrert: 05 okt 2007, 19:28
- Medlemsnummer: N1176
- Navn: Paul Kristensen
- Bil: MY09 9-3 1,8t + MY03 9-5 2,0T
- Sted: Rognan
Legg inn
av Paul N1176 » 22 okt 2015, 22:24
lukter det BSR / Speedparts Steg 1?
jeg er på langt nær noen ekspert, men jeg syns det ser ut som att stemplet har hatt det litt varmt..
- 03 SAAB 9-5 2,0t Vector estate automat
- 09 SAAB 9-3 SS 1,8t Biopower
Solgt: 00 SAAB 9-5 2,0t sedan
RIP: 87 SAAB 9000 2,0 turbo