Bilen det gjelder er en 9-5 00-modell, stasjonsvogn, 150HK orginalt.
Skulle idag koble til defa til elementet i motorblokken (som var med da jeg kjøpte motoren ny i 2012).
Til min overraskelse var det ikke lik tilkobling på elementet i motorblokken, og til ledningsnettet som jeg hadde kjøpt av defa.
Noen som kjenner til hvilken tilkobling som skal være til dette elementet? Eventuelt om det går an å koble til via en overgang fra defa ledningsnettet og til elementet i motorblokken?
Her er tilkoblingen på defa ledningsnett:
Her er settet jeg kjøpte fra defa:
Tilkobling av defa motor- og coupevarmer
Moderator: Moderatorer
- Jenskp
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 87
- Registrert: 10 apr 2012, 01:29
- Medlemsnummer: N2393
- Bil: Saab 9-5 2.3t, '00 @270hk
- Sted: Stjørdal
Tilkobling av defa motor- og coupevarmer
M00 Saab 9-5 2.0t stv
- Kristian N2215
- Overload!!!
- Innlegg: 1715
- Registrert: 24 jul 2011, 13:47
- Medlemsnummer: N2215
- Navn: Kristian
- Bil: MY05 9⁵ Vector 2.0t Td04
- Sted: Asker, Drammen, Eidsvoll
Re: Tilkobling av defa motor- og coupevarmer
Det er ikke Calix-system da?
MY05 9⁵ Vector 2.0t Td04 Kombi Automat
-Har Tech2 og eberspächer diagnoseverktøy.
-Har Tech2 og eberspächer diagnoseverktøy.
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12869
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Tilkobling av defa motor- og coupevarmer
Ser ut som Calix-plugg på elementet, ja.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan