Nå var jeg hos en som skulle trimme bilen min med riktig utstyr (Han skal ta en titt på det på Lørdag, men vil høre hva andre har å si)
Jeg kjøpte trim hos han, har forsatt org ECU. kjøpte ECU som han installerte alt jeg trengte på, bilen starter å går og funker med den boksen, jeg brukte bosch plugger første dagen med denne trimmen, fikk masse missfires men ingen error eller noe. Med trimmen av fikk jeg 120HK og 220NM, med trimmen på fikk jeg 220HK og 280-90NM (skal ha 350)
Jeg byttet til NGK plugger idag, fikk mindre missfires og amul gikk fra 867 til 200 noe.. Men likevell får jeg for mange missfires syns jeg, går fra 40 missfires til 83 på en akselerasjon fra 0 til 120 med rask giring og får nErr 1 og FCOD 4465 (Ble fortalt det er P1175 Vakumlekkasje?)
Men etter jeg byttet til NGK plugger, så fikk jeg 185HK og 280-90NM..
Han jeg trimmet bilen hos kjøpte jeg ny tennkassett hos også, da min første var kaputt.. Men jeg skjønner ingenting, hvorfor får jeg så mye missfires?
Med tanke på Vakum lekkasje, så kommer det freselyder rundt/inni bremsekraft forsterkeren som om det er en lekkasje en plass, trykker jeg inn bremsepedalen så forsvinner den.

Problemet er at jeg vet ikke om bilen er like kvikk med trimmen av, som med org ECU boksen.