Det kommer ikke eksos ut. Har sjekket både innluftsrør og eksos, begge er åpen. Viften virker å gå heilt fint, jevn lyd. Har ikke sjekket filtret i pumpen, men ser ut til at det kommer diesel fram. Må vel oppsøke nærmeste(12 mil

Moderator: Moderatorer
Enig!Erik S. skrev:Jeg synes det virker som om at styreenheten din er ok. Min erfaring med defekte styreenheter er at varmeren er helt død, det skjer ingen ting når man prøver å starte den.
Jeg vil tippe på enten defekt glødeplugg, slik at dieselen ikke tenner, eller defekt flammesensor slik at varmeren ikke tror at den tenner. Da vil den slå seg av igjen.
Bruker du fortsatt samme dieselpumpe?RBR skrev:Eber, atter en gang... Har vært bortreist, så derfor lite svar/kommentarer i tråden.. Uansett, fikk ikke brenneren i gang, så kjøpe ny(brukt) med garanti. Men saken blei ikke bedre, får samme feilkode som på den gamle(som jeg målte alle parameter ok på) Kode B0484 Flamme ikke gjenkjent(måleapparat er Bosch hos lokale Meca verkstedet). Lampa i displayet lyser nøyaktig i 5 min, akkurat samme som sist.Hva gjør jeg? Hva kan være galt? Sender uansett den ny tilbake...(taper frakten, men ,men..)
Vet du om det kommer diesel fram tiø varmeren da? Hvis du har gjennomsiktig slange så bør du kunne se det vha. En lommelykt. Hvis ikke kan du koble av drivstoffrøret ved varmeren og se om det kommer noe ut.RBR skrev:ja, har samme pumpe enda. Den tikker og starter liksom normalt, men så blir den stille, når brenneren ikke starter.