Ja, ja skal man ha trillebår ville jeg anbefale Maxbo!Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n![]()
9-3 Sportcombi i Oslo!
Moderator: Moderatorer
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk

- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
2006 9-3 Aero cab
1997 9000 Aero
1997 9000 Aero
Er det også plass til meg i den kategorien? Mao. hva fikk du som svar på spørsmålet ditt?Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n![]()
Mitt innlegg nr 200! Jippi!
Holder jeg denne farten oppe, tar jeg igjen Hjelle om 20år, gitt at han ikke skriver flere inlegg.
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Svaret jeg fikk var "det er det sikkert" - før han løp vekk i retning av en 50 åring som så ut som han hadde 7 ganger så mye penger som meg....Aeroild skrev:Er det også plass til meg i den kategorien? Mao. hva fikk du som svar på spørsmålet ditt?Morten N106 skrev: Men for all del ... vanvittig fin bil og en utrolig sexy rompe på Aero'n .. jeg ble umiddelbart plassert i "idiot" kategorien da jeg spurte om det var mulig å få kjøpt dobbel utblås som tilleggsutstyr utenom aero'n![]()
Mitt innlegg nr 200! Jippi!![]()
Holder jeg denne farten oppe, tar jeg igjen Hjelle om 20år, gitt at han ikke skriver flere inlegg.