Mangler framleis turbotrykk!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 24 des 2006, 02:47

På dei tidligare MV'ane har eg fyllt godt opp med WD-40. Syns på en måte at det kanskje virka litt på dei (virka nokre minutt lenger), men sikkert berre eg som innbiller meg det. Men har fått litt tilbake trua på at det kan ha vore MV allikevel i kombinasjon med noko anna. Og at eg no har ein heilt fungerande MV.

Vakumslanger er skifta. Vertfall alle som har med MV og gjere og pluss en del anna. Det som gjenstår er nokre til TCS og nokre av dei andre så går gjennom den slangen/"hylsa" som går ved siden av batteriet.

GLT med meg er korrekt så det har eg ikkje brydd meg med å røre på.

Men flott å høre at det løyste seg for deg :) Er ikkje noko anna som er så kjekt som å få tilbake turbotrykk :lol:

Må legge til ei god jul helsing med tanke på dato skifte :) Er i skrivande stund så heldig å sitte på drosjesentralen og kjede livet av meg. Hatt totalt 6 turer i heile dag. Og ikkje ferdig før om 7 timer. Men ser framtil julemiddag og nok en prøve tur med Saab imorgen :)
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 24 des 2006, 09:55

Bendal N809 skrev:Merkelege greier, nemnde til Hjelle på msn igår at kanskje eg kan ha problemer med bankesensor siden det var snakk om det på en anna tråd tidligare. Men forstod det slik at trykket då enten kobla seg inn og ut eller ikkje fungerte i det heile tatt. Og det var ikkje tilfelle med meg før igår kveld, men at eg kun hadde trykk når eg starta bilen. Men no har det kobla seg litt inn og ut.
Om det er bankesensoren som ikkje er heilt smellgod (eller kabelen til den) vil bankesensoren sende signal om tenningsbank. Dermed vil turbotrykket regulere seg ned alt ettersom kor mykje tenningsbank sensoren raporterar om. Det kan naturligvis være alt ifrå 0.1 bar i tap, heilt ned til GLT, alt ettersom. Men som eg sa til deg, bankesensoren trur eg hadde kome eit stykke ned på lista.

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 24 des 2006, 11:37

Fyllt opp mv med WD40? Da håper jeg du også har blåst den ut med luft etterpå? Hvis ikke så virker nok ikke den mv'n som den skal...
Jeg ville evt heller ha brukt breakecleaner, den dunster bort av seg selv...
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 24 des 2006, 14:14

Meiner på det var på en tråd på det svenske forumet der dei demonterete heile MV'en og hadde nokre tester av den at det stod du burde bruke WD40. Nettopp fordi den løyste seg sjølv opp. Burde ikkje bruke c56 (eller kva det heiter igjen) fordi det ikkje løyste seg like fort opp. Men uansett så har eg ikkje brukt det på den siste MV'en :)

Og Hjelle, då er bankesensor satt ned på lista, og tek gjerne imot med stor takk kva som skal vere på topp på lista over ting som kan vere feil :lol:
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 28 des 2006, 15:44

Har no brukt bilen en del i det siste og turbotrykket fungerer fint og stabilt enda :D Så trur egentlig problemet er løyst. Kanskje det var MV'ane som var problemet allikevel då og at den siste trengte berre ein skikkeleg adapsjon. Ikkje veit eg, men for håpe det fungerer stabilt no framover då :)

Men tusen takk for all hjelp!
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Edward N812
MAX BOOST
Innlegg: 3096
Registrert: 29 sep 2006, 14:17
Medlemsnummer: 812
Navn: Edward S. Palm
Sted: Drammen

Legg inn av Edward N812 » 09 jan 2007, 17:19

gratulerer! selv er jeg nede på GLT igjen uten å ha en anelse om hvorfor, haha.. denne gangen fant jeg ingen tegn til sprekker på vakuumslanger (som forresten nå er silikon, og burde i alle fall ikke sprekke opp) og MV er atter en gang blåst ren og pen. hmmmmmmm
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 09 jan 2007, 17:33

Prøv med en annen MV du også :) Der er en liten elektronikk brikke i dei visstnok, så er vel kanskje ikkje nok med å berre blåse rein.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Brukeravatar
Sandal
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 198
Registrert: 20 nov 2005, 13:11
Sted: Trondheim

Legg inn av Sandal » 09 jan 2007, 18:57

Har hatt problem med turbo trykk eg og, og det var Dårlig kontakt på bensin pompa.
00' 9-3 Viggen
99' Golf IV GTI TDI
x 92' 9000 CS 2,3T BSR
78' 99 Turbo Rest.objekt (gått 18000km!!)
x 74' 99 Turbo

Brukeravatar
Bendal N809
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 130
Registrert: 03 sep 2006, 21:51
Sted: Fosnavåg/Ålesund

Legg inn av Bendal N809 » 09 jan 2007, 19:01

Ja eg hadde tenkt å skifte den, men plutseleg kom trykket tilbake og etter det har det fungert heilt fint. Men kan sjølvsagt vere nok sånt med deg candikid.
'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt

Svar