Lekasje ved eksosmanifold, kan det gi fusk i turbo?
Moderator: Moderatorer
-
Ottar N398
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Siden det er en T8 vil jeg anbefale deg å ha god tid når dette skal gjøres
for å få pakningene på rett plass og boltene i imens du holder grenrøret er ikke akkurat enkelt 
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- daytonabeach
- 1.2 bar

- Innlegg: 226
- Registrert: 30 jan 2007, 20:39
- Medlemsnummer: N950
- Sted: Drøbak
- Kontakt:
OPPDATERING PÅ FUSK PROSJEKTET
Har nå omsider fått tak i bensinfilter, måtte så langt som tromsø før jeg endelig fant noen som hadde på lager...
Skiftet, og ingenting hjalp, synes derimot at turbo kicket er litt slappere etter at jeg byttet
Hva er neste ting på lista? bensinfordeler, pumpe, btf, evt i hvilken rekkefølge er det enklest/billigst å starte?
Eller kan luftfilteret være så potte tett at det er grunnen? tviler selv, men skal aldri si aldri når det gjelder de bilene her
Skiftet, og ingenting hjalp, synes derimot at turbo kicket er litt slappere etter at jeg byttet
Hva er neste ting på lista? bensinfordeler, pumpe, btf, evt i hvilken rekkefølge er det enklest/billigst å starte?
Eller kan luftfilteret være så potte tett at det er grunnen? tviler selv, men skal aldri si aldri når det gjelder de bilene her
Saab er ingen bil, men en hobby!
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09
Secret Agent N950
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09
Secret Agent N950