Siste service ble tatt på ca. 88 000 i følge serviceheftet. Nå er den gått 121 000. Hva er det som skal skiftes i løpet av dette lange intervallet?
Service : 9-5
Moderator: Moderatorer
Service : 9-5
Har en 9-5 som er gått over intervallet for service
Siste service ble tatt på ca. 88 000 i følge serviceheftet. Nå er den gått 121 000. Hva er det som skal skiftes i løpet av dette lange intervallet?
Siste service ble tatt på ca. 88 000 i følge serviceheftet. Nå er den gått 121 000. Hva er det som skal skiftes i løpet av dette lange intervallet?
9-5 2.0T
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Skulle vært service på 110000km. Der skal multireim, bensinfilter, plugger, luftfilter, klimafilter og oljefilter samt olje skiftes. Olje må skiftes på hver 10000km.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
-
Ole-P-N154
- 2.0 bar

- Innlegg: 994
- Registrert: 05 mar 2003, 01:00
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9124
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Hei.TCCW skrev:Akkuratt ja. Hadde vel kosta det dobbelte på en BMW, så det er jo ikke så ille. Men uansett så skal forhandleren ordne servicen før levering
Hvis du enda ikke har kjøpt bilen så sørg for at forhandleren gir deg en garanti om at du får den motorgarantien saab gir selv om den har gått over intervallet, hvis ikke så bør du kansje vurdere å finne deg en annen bil eller prute hardt!!
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor