9K samarbeidet kom jo med fler motorer enn det saab leverer... Inklusive Ferarri motor

Om den går nedi en NG900 er dog heller tvilsomt.... (siden de måtte lage "kort-motoren" da NG`n kom....)
Triumph har forresten en V8 som passer i 99 og og900

Moderator: Moderatorer
2,3iThomas_B skrev:Hvordan i all verden har du fått 150 hk?
KongerudN344 skrev:1997 SAAB 900 2,3i Talladega
Morsomt, vært medlem i snart 1 år, og dette er første innlegget dittkjstan skrev:er ikke dette saab TURBO club of norway da?
Helt enig, for ikke snakke om hvor mye pes det ville bli ved å kjøre rundt å fylle opp den flaska hele tiden.. ville ikke si det, i frykt for å fremstå som kverrulant i tråden herEdHunter N815 skrev:Lystgass er jo totalt ubrukelig annet enn ved lyskryssrace... Du kan bruke det i noen sekunder av gangen, og det koster i dyre dommer hver gang du må fylle på gass. Er ikke mange trykk på knappen der før du hadde spart penger på å kjøpe komplett turbomotor for å si det slik, og da hadde du fått de 50 hestene hele tiden, og ikke 50 sek av gangen
Edit: Og turbomotor får du godkjent ombyggingen på, lystgass er ulovlig til gatebruk (det er faktisk ulovlig å ha gassflasken tilkoblet pga brannfaren).