Saab 1997, 9000 CSE - Div Spørsmål

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Referee
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 63
Registrert: 30 jan 2011, 14:31
Navn: Christian E.S
Bil: 97' 9000 CSE
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Saab 1997, 9000 CSE - Div Spørsmål

Legg inn av Referee » 11 feb 2011, 14:40

Hva er forskjellen på powerflex og de originaleforingene? Da med tanke på at powerflex er dyrere, og at man ikke trenger spesial verktøy for og få de inn.
------
1997 Saab 9000 CSE

"Teori er når man forstår alt, men ingenting virker.
Praksis er når alt virker, men ingen forstår hvorfor.
Jeg forener teori og praksis slik at ingenting virker og ingen forstår hvorfor."

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Innlegg: 5768
Registrert: 12 okt 2004, 01:00
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Re: Saab 1997, 9000 CSE - Div Spørsmål

Legg inn av Eirik N396 » 11 feb 2011, 14:59

Referee skrev:Hva er forskjellen på powerflex og de originaleforingene? Da med tanke på at powerflex er dyrere, og at man ikke trenger spesial verktøy for og få de inn.
Powerflex-foringene er delt i to, derfor er de lettere å montere. Samtidig er de laget av polyuretan, som er hardere og mer holdbart. Dette gir motorfester som varer lenger, men vil også kunne gi noe mer vibrasjoner.

Brukeravatar
Referee
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 63
Registrert: 30 jan 2011, 14:31
Navn: Christian E.S
Bil: 97' 9000 CSE
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: Saab 1997, 9000 CSE - Div Spørsmål

Legg inn av Referee » 11 feb 2011, 15:00

Hmm.. Greit og vite. :-) Takk for svar.

Da er det bare og få tak i foringer, og finne ut av hvordan jeg gjør dette :-)
------
1997 Saab 9000 CSE

"Teori er når man forstår alt, men ingenting virker.
Praksis er når alt virker, men ingen forstår hvorfor.
Jeg forener teori og praksis slik at ingenting virker og ingen forstår hvorfor."

Svar