Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Skaten N671
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N671
Bil: Saab 900 Aero
Sted: Tysnes

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Skaten N671 » 14 mar 2012, 23:16

Hjelle, N6 skrev: Tanken var jo å bytte grunna det er betre tilgong på R134a sam at prisen pr fylling er lavare. Er klar over at den er fluktigare enn R12.
R12 er vel ikkje lovlig å fylle lengre har eg vorte fortalt, det var vel også allereie problem å få fylle slik gass for 10 år sidan om eg minns rett, men mulig det er å få taki erstatningsgass.
Det hadde uansett vore det smidigaste då en slepp gjere noko anna enn å fylle, får ta ei runde å sjekke litt rundt då, om ikkje anna å sjekke litt pris. Anar du foressten kva den erstatningsgassen evt heiter?
Treff ein på rette personen, får ein vel fyllt ein skvett :wink: , men ja R12 er dyrare på grunn av at den er meir avgift på grunna høgare GWP-verdi.
Angåande erstatningsgass så huskar eg det ikkje heilt no i forbifarten, men meinar det var R409a. Dette er eit kuldemedium i 400-serien, noko som vil sei at det er ein blandingsgass. Denne gassen vil føra til ein liten effektreduksjon på anlegget på grunn av litt ulike fysiske eigenskapar enn R12.
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5

- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Skilnad AC kompressor 900 og 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 mar 2012, 23:44

Skaten N671 skrev:Treff ein på rette personen, får ein vel fyllt ein skvett :wink: , men ja R12 er dyrare på grunn av at den er meir avgift på grunna høgare GWP-verdi.
Angåande erstatningsgass så huskar eg det ikkje heilt no i forbifarten, men meinar det var R409a. Dette er eit kuldemedium i 400-serien, noko som vil sei at det er ein blandingsgass. Denne gassen vil føra til ein liten effektreduksjon på anlegget på grunn av litt ulike fysiske eigenskapar enn R12.
Kan ikkje kome på nokon som driv med bil-AC som spesialfelt her i Ålesundsområdet, var vel gjerne det det stoppa litt opp i sist også. Dei fleste eg har vore i kontakt med har berre ei slik Würth R134a maskin, derfor er jo tilgongen bra og prisane forholdsvis lave. Får sjekke litt rundt hjå dei som driv med industri AC-anlegg, slik som på containerar og slike ting, kanskje dei kan være behjelpelige. Har jo aldri hatt fungerande AC på 900'n, so om en får litt redusert effekt kan en nok lve med det også ;)

Svar