Har foressten også bytta 2 av dei 3 gummi-foringane på innsuget (der luftslangar frå BTR kjem inn osb), den nye fyren på SAAB-delelageret påstår at det ikkje var samme delenummer på alle tre foringane, når eg kjem heim og studerar EPC-en finn eg ut at det ER samma foringa på alle tre plassane om en har B202-motor med katalysator... :/ Den foringa der luftslangenslangen frå BTR kjem inn er forskjellig på bilar med B202 utan kat og B212-motorane, men altså lik på B202 med kat.
Luftmassem?lar 900T16, Lucas innsprut
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Nei, bilen startar som "normalt", går opp mot 14-1500rpm før den legg seg ned mot 1000rpm. Etter kort tid vil den gå daude vekk ved å gå ned på 500rpm og so slokne heilt om en ikkje gir litt motgass slik at turtalet vert rundt 1000rpm. Om en om en held turtalet på 1000rpm ei stund (2-3 min kanskje) kan en ta foten av gassen og observere at tomgongen er normal, heilt til en rusar bilen litt (opp mot 2k-2k5rpm), då får den same tomgongproblem att, vil gjerne ned mot 500rpm. Då må en holde litt motgass att, men ikkje so lenge som ved oppstart.
Har foressten også bytta 2 av dei 3 gummi-foringane på innsuget (der luftslangar frå BTR kjem inn osb), den nye fyren på SAAB-delelageret påstår at det ikkje var samme delenummer på alle tre foringane, når eg kjem heim og studerar EPC-en finn eg ut at det ER samma foringa på alle tre plassane om en har B202-motor med katalysator... :/ Den foringa der luftslangenslangen frå BTR kjem inn er forskjellig på bilar med B202 utan kat og B212-motorane, men altså lik på B202 med kat.
Moralen må vere at en sjekkar EPC og skriv ned delenummer en skal ha før en handlar deler... 
Har foressten også bytta 2 av dei 3 gummi-foringane på innsuget (der luftslangar frå BTR kjem inn osb), den nye fyren på SAAB-delelageret påstår at det ikkje var samme delenummer på alle tre foringane, når eg kjem heim og studerar EPC-en finn eg ut at det ER samma foringa på alle tre plassane om en har B202-motor med katalysator... :/ Den foringa der luftslangenslangen frå BTR kjem inn er forskjellig på bilar med B202 utan kat og B212-motorane, men altså lik på B202 med kat.
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Jauda, forståelig som berre det ditta der.
Fikk desse resultata sjølv:
1-3: 5,66 kOhm
1-2: 5,38 kOhm
2-3: 0,769 kOhm
Det som er interesant er om dette er mykje gale eller om det er innafor toleransane. Har eit zip-fil eg lasta ned ifrå SAABcentral.com, der er det oppgitt at det skal ligge innan for 4-6 kOhm på pin 1-3. So då reknar eg med dette er i orden... :/
Men takk slal du ha for målingane Kristian!
Fikk desse resultata sjølv:
1-3: 5,66 kOhm
1-2: 5,38 kOhm
2-3: 0,769 kOhm
Det som er interesant er om dette er mykje gale eller om det er innafor toleransane. Har eit zip-fil eg lasta ned ifrå SAABcentral.com, der er det oppgitt at det skal ligge innan for 4-6 kOhm på pin 1-3. So då reknar eg med dette er i orden... :/
Men takk slal du ha for målingane Kristian!
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Temperatursensoren, kan den lage slike vanskar som beskrive i tråden her?
Har målt litt på den idag, og ved driftsvarm motor fikk eg 276ohm, eit par-tre timar etter fikk eg 1084ohm (tempraturen var vel mellom 40 og 50 grader vil eg tru, litt varmare enn kroppstempratur, men ikkje slik at det var for varmt). No ytterligare 4 timar etter det målte eg 1978ohm, då var ihvertfall blokka kald, tippar rundt 20 grader.
Referanseverdiar i fila eg fann på SAABcentral.com er ved:
80 grader 3-400ohm
60 grader 5-700ohm
40 grader 1100-1300ohm
20 grader 2400-2600ohm
0 grader 5700-5900ohm
Somsagt, kan eg vere inne på noko her?
OPPDATERING SØNDAG 16:41
Etter bilen har stått ca. 20 timar målte eg tempraturgivaren enno ein gong, og fikk no 3330 ohm. Utetempraturen er ca. 16-17 grader når eg målte.
Har målt litt på den idag, og ved driftsvarm motor fikk eg 276ohm, eit par-tre timar etter fikk eg 1084ohm (tempraturen var vel mellom 40 og 50 grader vil eg tru, litt varmare enn kroppstempratur, men ikkje slik at det var for varmt). No ytterligare 4 timar etter det målte eg 1978ohm, då var ihvertfall blokka kald, tippar rundt 20 grader.
Referanseverdiar i fila eg fann på SAABcentral.com er ved:
80 grader 3-400ohm
60 grader 5-700ohm
40 grader 1100-1300ohm
20 grader 2400-2600ohm
0 grader 5700-5900ohm
Somsagt, kan eg vere inne på noko her?
OPPDATERING SØNDAG 16:41
Etter bilen har stått ca. 20 timar målte eg tempraturgivaren enno ein gong, og fikk no 3330 ohm. Utetempraturen er ca. 16-17 grader når eg målte.
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Merkelig feil du har der..
Gassspjeldsensoren på Lucas er Logaritmisk i forhold til Bosch som har Lineær ja, men du har jo målt den til å være riktig så det er nok ikke den.
Jeg hadde noe lignende på en bil jeg bygde om til T16 en gang og der var det bensintrykksregulatoren som hadde hengt seg opp. Den fikk altfor høyt bensintrykk og dermed svartrøyk og dårlig prestanda.
Har du en bensintrykksmåler så kan du jo se hva det ligger på. Verdt et forsøk
Jeg kan måle de to LMM'ene jeg har fra Lucas i kveld og se hva de ligger på i motstand de også, for å få flere referansepunkter.
Gassspjeldsensoren på Lucas er Logaritmisk i forhold til Bosch som har Lineær ja, men du har jo målt den til å være riktig så det er nok ikke den.
Jeg hadde noe lignende på en bil jeg bygde om til T16 en gang og der var det bensintrykksregulatoren som hadde hengt seg opp. Den fikk altfor høyt bensintrykk og dermed svartrøyk og dårlig prestanda.
Har du en bensintrykksmåler så kan du jo se hva det ligger på. Verdt et forsøk
Jeg kan måle de to LMM'ene jeg har fra Lucas i kveld og se hva de ligger på i motstand de også, for å få flere referansepunkter.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Var ute ein tur no med bilen, tomgongen er heilt fin, vil heller ikkje daude vekk, men som sagt for mykje bensin.
Var å prøvde å måle bensintrykk, men nålaren på verkstedet passa ikkje heilt, eller rettare sagt vi fann ikkje passandes målehol. Vi kunne rett nok ha laga nokre overgongar etc, men det vart ikkje noko av grunna det er enklare å bytte BTR-en.
Om det ikkje er ein enkel "do it yourself" måte, vert det vel til at eg byttar BTR for å sjå. Reknar med Lucas og Bosch BTR går om kvarandre, sosant den er på 3 bar...
Var å prøvde å måle bensintrykk, men nålaren på verkstedet passa ikkje heilt, eller rettare sagt vi fann ikkje passandes målehol. Vi kunne rett nok ha laga nokre overgongar etc, men det vart ikkje noko av grunna det er enklare å bytte BTR-en.
Om det ikkje er ein enkel "do it yourself" måte, vert det vel til at eg byttar BTR for å sjå. Reknar med Lucas og Bosch BTR går om kvarandre, sosant den er på 3 bar...
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Her er målingene jeg fikk på LMM'en min.
Så ikke nummer merking på pluggen så jeg går ut fra at pinne1 er til venstre når du har de 3 pinnene mot venstre og to til høyre. hvis du skjønner?
1-2 - 0,13ohm
1-3 - 4,23Kohm
1-4 - 265,5Kohm
1-5 - 52ohm
2-3 - 4,23Kohm
2-4 - 265,3Kohm
2-5 - 52ohm
3-4 - 269,4Kohm
3-5 - 4,29Kohm
4-5 - 456,95Kohm
Partnummeret på LMM'en er: 73350A
Ser det er litt andre verdier enn de du har fra før... Jeg vet denne LMM'en virket ihvertfall. Kjørte med forbruk på 0,8-0,9 på blandet kjøring med 200hk på hjula med den.
Så ikke nummer merking på pluggen så jeg går ut fra at pinne1 er til venstre når du har de 3 pinnene mot venstre og to til høyre. hvis du skjønner?
1-2 - 0,13ohm
1-3 - 4,23Kohm
1-4 - 265,5Kohm
1-5 - 52ohm
2-3 - 4,23Kohm
2-4 - 265,3Kohm
2-5 - 52ohm
3-4 - 269,4Kohm
3-5 - 4,29Kohm
4-5 - 456,95Kohm
Partnummeret på LMM'en er: 73350A
Ser det er litt andre verdier enn de du har fra før... Jeg vet denne LMM'en virket ihvertfall. Kjørte med forbruk på 0,8-0,9 på blandet kjøring med 200hk på hjula med den.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Tok å målte min slik du målte Mortimer, og fikk flg:
1-2: 0.00 Ohm
1-3: 4.21 kOhm
1-4: 486 kOhm
1-5: 508 Ohm
2-3: 4.21 kOhm
2-4: 466 kOhm
2-5: 502 Ohm
3-4: 468 kOhm
3-5: 4.71 kOhm
4-5: 467 kOhm
Totalt sett voldsomt svingande verdiar iforhold til Mortimer sine.
Nummeret på min er også 73350A, Lucas-nummeret er 03469.
Skal få meg taki ein annen BTR å sjekke om bilen vert noko betre av det, om ikkje vert det å stikke på SAAB å få ut nokre feilkoder med ISAT-en.
1-2: 0.00 Ohm
1-3: 4.21 kOhm
1-4: 486 kOhm
1-5: 508 Ohm
2-3: 4.21 kOhm
2-4: 466 kOhm
2-5: 502 Ohm
3-4: 468 kOhm
3-5: 4.71 kOhm
4-5: 467 kOhm
Totalt sett voldsomt svingande verdiar iforhold til Mortimer sine.
Nummeret på min er også 73350A, Lucas-nummeret er 03469.
Skal få meg taki ein annen BTR å sjekke om bilen vert noko betre av det, om ikkje vert det å stikke på SAAB å få ut nokre feilkoder med ISAT-en.
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Var litt svingende det ja.. Er jo snakk om forskjeller på oppimot 10ganger verdiene på min.
Vet ikke om LMM'ene har slike store toleransegrenser fra fabrikk, men skulle tro at den forskjellen var litt stor..
Kan jo også være komponenter på innsiden som gjør forskjellene så store og LMM'en fortsatt fungerer. Er jo forskjeller på transistorer/kondensatorer osv i en krets. Man måler jo ikke enkeltkomponenter her, men hele kretsen fra de pinnene. Du har ikke tilgang på en annen bil med Lucas da? som du kan prøve den i eller prøve den LMM'en fra den bilen?
Hvis du ikke bor så langt fra Osloområdet så kunne du ha prøvd mine forsåvidt.
Vet ikke om LMM'ene har slike store toleransegrenser fra fabrikk, men skulle tro at den forskjellen var litt stor..
Kan jo også være komponenter på innsiden som gjør forskjellene så store og LMM'en fortsatt fungerer. Er jo forskjeller på transistorer/kondensatorer osv i en krets. Man måler jo ikke enkeltkomponenter her, men hele kretsen fra de pinnene. Du har ikke tilgang på en annen bil med Lucas da? som du kan prøve den i eller prøve den LMM'en fra den bilen?
Hvis du ikke bor så langt fra Osloområdet så kunne du ha prøvd mine forsåvidt.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: