det blir nokk bedre enn bildene i fjor med 16"felger

Moderator: Moderatorer
Eg har brukt Extra Gloss Protectionen, og det vert bra greier.Øystein Strøm N141 skrev:Hei,
Leste litt på NAF sine sider om Autoglym produktene.
Lurte på en ting, bruker dere Extra Gloss Protection 325ml (lakkforsegler).
Er den vanskelig å få det bra?
Har en kamerat som prøvde lakkforsegler å det ble ikke så bra, men så fikk han et annet merke og da ble det bra, men det virket som om det var mye jobb. Er det mye jobb eller er det bare å smøre på og la det tørke?
Hehe...kasper N02 skrev:nei det var en klemm hylse som kostet ca 80 kr som hadda delt seg i to slik at hele drevsatsen flyttet på seg .
Har ein slik sak ståandes eg også her (reknar med det er SAAB Supervax (eller skal en kalle den Hagmans) du tenkjer på), som vert brukt på eine 9000-enen, og den er som du seier slik at en bør behandle ofte (men kven gjer ikkje det, eg polerar 900-en ca. 6-7 gongar i året, minst).belle skrev:Brukte SAAB's egen voks i høst og den har holdt rimelig bra gjennom vinteren. Det beste med den var vel at den var veldig tynnflytende og lett å påføre, så må man heller leve med å måtte vokse en gang ekstra.
Du meinar vel 325ml?belle skrev:til info så selges nå Auto Glym Super Resin 500ml for kr. 99 på Menkonomen for tiden