Side 1 av 2
					
				Risting ved gasspådrag og sving til høgre
				Lagt inn: 11 okt 2006, 16:06
				av Bendal N809
				Når eg svinger til høgre og gir gass vibrerer heile bilen. Dess meir eg svinger og gir gass dess meir vibrering.
Veit det kan vere fleire ting som kan gjere det, men nokon som har tips til kva eg kan sjekke først og kva som er mest sannsynleg? 
 
 
Takker for alle tips 

 Kva skulle ein gjort uten forumet?  
 
Kan legge til at powerflex på motorfesta, bærearmsforing er på plass og bærekuler skifta. Styrekulene virka greie og uten slark.
 
			
					
				
				Lagt inn: 11 okt 2006, 16:27
				av Saab900STCR
				Drivknut!
Nästan säker.
Mvh
			 
			
					
				
				Lagt inn: 19 nov 2006, 18:09
				av heinrich
				Samme problem har jeg også, men merker det ikke før jeg runder rundt 110, i hvilke hastigheter merker du det?
			 
			
					
				
				Lagt inn: 19 nov 2006, 18:21
				av Bendal N809
				Eg har det i samme kva fart eg har. Rister meir dess meir eg svinger. Har framleis ikkje sett meir på det for å fikse det då eg har et ganske stramt økonomisk budsjett 

 Men har mest trua på drivledd som det blir sagt her. Har skifta en del andre ting allereie så.
 
			
					
				
				Lagt inn: 19 nov 2006, 18:31
				av heinrich
				hos meg rister det egentlig mest på starten av svinginga, men jeg får sjekke ut dette drivleddet jeg også. 

 
			
					
				Re: Risting ved gasspådrag og sving til høgre
				Lagt inn: 19 nov 2006, 22:06
				av Morten-N146
				Bendal N809 skrev:Når eg svinger til høgre og gir gass vibrerer heile bilen. Dess meir eg svinger og gir gass dess meir vibrering.
Veit det kan vere fleire ting som kan gjere det, men nokon som har tips til kva eg kan sjekke først og kva som er mest sannsynleg? 
 
 
Takker for alle tips 

 Kva skulle ein gjort uten forumet?  
 
Kan legge til at powerflex på motorfesta, bærearmsforing er på plass og bærekuler skifta. Styrekulene virka greie og uten slark.
 
Kan jo skje hvis du har senka bilen. De sporene de indre drivknutene går i vil vel endre seg litt når man senker og man kan få vibrasjoner.
 
			
					
				
				Lagt inn: 20 nov 2006, 00:22
				av Bendal N809
				Null senk på bilen min  
 
 
Men er vel kanskje på tide å gjere nok med problemet mitt snart. Så har folk tips til feilsøking av drivledd? Ytre har eg forstått slik at det skal knitre når eg svinger. Det gjer det ikkje som eg hører. Så har mest trua på det indre i såfall, men er det en måte å sjekke dette på?
Har ikkje så lyst å drive å berre kjøpe deler å så skulle det vise seg at det ikkje er det som er gale allikevel 

 
			
					
				
				Lagt inn: 24 nov 2006, 15:15
				av Bendal N809
				No har eg starta å sjå litt på problemet, mansjettane på indre og ytre på høgre side ser heilt fine ut. Også på venstre side, men ved siden av (eller bak) mansjetten på indre drivledd på venstre side er det en del olje. Kan sjå ut som den kanskje kjem frå leddet, men er ikkje sikker.
Kan nokon kome med ei formeining om kor sannsynleg det er at det er dette som skaper problemet mitt med at det rister ekstremt ved gasspådrag og sving til høgre?
Første bilde er tatt framfrå og bak mot drivleddet og det andre er tatt rett under frå.
 

 
			
					
				
				Lagt inn: 25 nov 2006, 22:14
				av Bendal N809
				Ingen? Må berre bumpe denne i frykt for at ingen har fått med seg at her har vore oppdatering 

 
			
					
				
				Lagt inn: 25 nov 2006, 22:43
				av Tor N12
				Den svettingen sier jo ikke noe om tilstanden på drivknuten/medbringeren.... men uansett så skal det jo helst være tett...
Plukk ned, sjekk tilstand, rengjør, smør opp på nytt og monter sammen igjen.
			 
			
					
				
				Lagt inn: 26 nov 2006, 02:41
				av Bendal N809
				Takker! Då skal eg prøve på det. Hadde tenkt å gjere det denne helga, men kom ikkje så langt på grunn av mangel på ny mansjett. Regner med den eksisterande hadde tatt kvelden om eg hadde starta å demontere den. Men får vel ikkje gjort noko før neste helg. Men skal oppdatere med status på den då.
			 
			
					
				
				Lagt inn: 08 des 2006, 21:51
				av Bendal N809
				Vel, no har eg tatt ned både indre og ytre drivledd på begge sidene og rensa dei godt å sett på dei for så og ha på ny mansjett osv. Alle såg heilt fine ut, einaste eg reagerte på at der var ca en halv mm vandring på ytre drivledd på høgre side. Men det har vel ikkje noko å seie vil eg tru. Kan ikkje huske om det var det på venstre side då eg tok det forrige helg.
Men men, nokon som har fleire tips til kva det kan vere som gjer at det rister? 
 
 
Tenkte også å sjekke framre, nedre motorfeste, men det har vore skifta tidligare. Litt usikker på akkurat no kva tid det har vore skifta.
 
			
					
				
				Lagt inn: 09 des 2006, 20:08
				av Bendal N809
				Never mind 

 Framre nedre motorfeste er defekt. Har revet seg ut av gummi'en. Så er vel rimelig stor muligheit for at dette er problemet.
 
			
					
				
				Lagt inn: 09 des 2006, 22:24
				av EdHunter N815
				Bendal N809 skrev:Never mind 

 Framre nedre motorfeste er defekt. Har revet seg ut av gummi'en. Så er vel rimelig stor muligheit for at dette er problemet.
 
Det er vel muuuulig at det har noe med saken å gjøre ja 
 
 
Få byttet det fort før det tar knekken på andre ting som eksos og drivverk som henger fast i motoren! Jeg røk motorfestene på en gammel Toyota jeg hadde, endte med at fremre eksos og begge indre drivknuter røk i løpet av en måneds tid  
 
Edit: Nyyydelig bil du har forresten 

 Ikke helt på tur ang. når du registrerte deg på forumet heller...
 
			
					
				
				Lagt inn: 09 des 2006, 22:29
				av Bendal N809
				ojsann, høres ikkje heilt bra ut. Men skal prøve å få tak i nytt feste til neste helg, så får eg fikse det då 

 Men har no kjørt rundt med det rimeleg lenge no, så skal vel halde litt til 
 
 
Men det er jo SVINDYRT! Er ganske like dei eg hadde på min gamle Golf II og der kosta dei berre sånn 4-500kr og på saaben koster dei jo ca 2000kr orginalt, men har funnet til rundt 1000 lappen, men allikevel dyrt.