Ved bytte av motor....
Moderator: Moderatorer
- Rusta N832
- 0.7 bar
- Innlegg: 122
- Registrert: 24 nov 2006, 05:09
- Sted: Trondheim
Ved bytte av motor....
Noen her som vet om man må koble fra drivakslene på begge sidene før man starter med å løfte ut motoren?, eller holder det å løsne den på venstre side, og skyve motoren til venstre når den løftes ut slik at den høyre frigjøres. edit: høyre side
Sist redigert av Rusta N832 den 01 mar 2007, 22:42, redigert 1 gang totalt.
1984 SAAB 90 SOLGT
1984 SAAB 900 TIC 16V Garaget
2003 KIA Sorento
2009 VW Touran (Firmabil)
1985 Suzuki madura gv1200 (tohjulingen)
1984 SAAB 900 TIC 16V Garaget
2003 KIA Sorento
2009 VW Touran (Firmabil)
1985 Suzuki madura gv1200 (tohjulingen)
- Øyvind N43
- 1.2 bar
- Innlegg: 223
- Registrert: 26 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 43
- Navn: Øyvind
- Bil: 9000
- Sted: Hovin
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 762
- Registrert: 24 mai 2004, 01:00
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Føyer meg til flertallet her og sier at det går helt fint uten og skru ut begge, men tar kortere tid og skru de ut. I alle fall min erfaring. Ikke minst kan det bli dyrt dersom motoren skulle ødelgge noe på akslingen... Snakker av erfaring..
2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
- Rusta N832
- 0.7 bar
- Innlegg: 122
- Registrert: 24 nov 2006, 05:09
- Sted: Trondheim
Da ble det flertallet som bestemte . begge akslingene er nå løse. Nå er det kun motorfestene igjen. Det blir motorløft til helga ...yesss
1984 SAAB 90 SOLGT
1984 SAAB 900 TIC 16V Garaget
2003 KIA Sorento
2009 VW Touran (Firmabil)
1985 Suzuki madura gv1200 (tohjulingen)
1984 SAAB 900 TIC 16V Garaget
2003 KIA Sorento
2009 VW Touran (Firmabil)
1985 Suzuki madura gv1200 (tohjulingen)