clutchslange sprengte på min og900
Lagt inn: 29 okt 2008, 09:59
skal ikke fortelle hele historien, selv om det er en litt artig en. men den endte hvertfall slik:
etter en liten prøvetur med aeroen, hadde clutchen blitt hardere og hardere. når jeg kom hjem var den så hard at jeg ikke fikk tråkka den helt ned til gulvet engang. tok så et skikkelig basketak og tråkka til alt jeg kunne..
POFF! sa det, og det var bremsevæske overalt.
at jeg nå må bytte denne slangen har jeg forstått. men hva kan være grunnen til at trykket i systemet til slutt ble så høyt at det svakeste leddet tok kvelden? slangen som gikk føyka var forøvrig den som kommer ut rett under luftenippelen, og går ned langsunder motoren. er sikkert den eneste slangen også når jeg tenker meg om, i og med at det ikke akkurat er noen "retur"slange inni bildet.
kan jeg ha fått noe dritt inni systemet som kan ha stoppa opp alt? clutchen har alltid vært hard på samme måte, bare ikke fullt så hard, så jeg vil i utgangspunktet eliminere det alternativet. kan gåen slave eller master forårsake noe slikt?
etter en liten prøvetur med aeroen, hadde clutchen blitt hardere og hardere. når jeg kom hjem var den så hard at jeg ikke fikk tråkka den helt ned til gulvet engang. tok så et skikkelig basketak og tråkka til alt jeg kunne..
POFF! sa det, og det var bremsevæske overalt.
at jeg nå må bytte denne slangen har jeg forstått. men hva kan være grunnen til at trykket i systemet til slutt ble så høyt at det svakeste leddet tok kvelden? slangen som gikk føyka var forøvrig den som kommer ut rett under luftenippelen, og går ned langsunder motoren. er sikkert den eneste slangen også når jeg tenker meg om, i og med at det ikke akkurat er noen "retur"slange inni bildet.
kan jeg ha fått noe dritt inni systemet som kan ha stoppa opp alt? clutchen har alltid vært hard på samme måte, bare ikke fullt så hard, så jeg vil i utgangspunktet eliminere det alternativet. kan gåen slave eller master forårsake noe slikt?