Side 1 av 1

Grunnladetrykk

Lagt inn: 09 jul 2004, 22:16
av Lars_N289
Hei! Etter å ha målt ladetrykket, og fikla litt på staget til WG'en, byrjar ting å gå litt i surr. Bilen er ein og900 T8, og det er kun ein slange mellom WG klokkka og komp.huset. Til og begynde med ville ikkje bilen lade meir enn 0.2bar. Kopla målar og trukkluft inn på vakuumklokka, og den opna ved ca.0.45. Synes det var litt rart at eg ikkje fekk meir ladetrykk i manifoilden når klokka stod på 0.45. Tok derfor å plugga kabelen mellom komp.huset og klokka. Då steig ladtrykket opp til nærmare 0,5 bar, ville ikkje gje på meir p.g.a null styring på turbotrykk. Eg tok vidare å skrudde staget til WG'en meir ihop. Då blei ladetrykket meir og meir etter som eg skrudde innover. Men det et då lurer på er når folk snakkar om ladetrykk, grunnladtrykk osv. Er det trykket i manifoilden eller ved kompressorhuset? Virka som det trykket er forskjellige, sjølv om det skal vel vere likt i teorien.