Dopus skrev:Skikklig uflaks du har hatt da. Allt på en gang. Hadde samme problemet i høst, heldigvis var det bare drevet på motoren som hadde kommet for langt ut. Var bare å presse den tilbake så var det i orden. Husk å slette feilkodene i ac panelet etter at du har fått fikset feilen.Kjør en diagnose og sjekk at kodene faktisk er vekke.
Dem har den repsaken på speedparts også. til en del lavere pris en den fra England:
http://www.speedparts.se/shop/prod/res_ ... aket.shtml
Uflaks, det kan man si, temperaturproblemer er ikke å spøke med når det er vinter.
Har bestillt hos Speedparts. Kjører foreløpig med manuell kontroll, vrir på spjeldet med fingrene, greit så lenge det er stabil temperatur.
Bestemte meg for å flykte fra vinter`n, satte meg i bilen på Torsdag kveld, har krysset 3 landegrenser og hvor jeg er nå er det snøfritt og 14 varmegrader

.
Det ble etterhvert plagsomt varmt med "norges instillingen", så nå er den etterjustert til kald luft
Fikk heldigvis fikset oljetermostaten før avfart, den er viktigere enn førermiljøet, om jeg fryser eller svetter så har det ingen betydning så lenge motoren klarer brasene

- Saab 9-5 2.0 SE 1998 (257.000). Multifuel (LPG/Bensin) Skinn + manuellt gear.