Snodig kakking av motoren

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Snodig kakking av motoren

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 mar 2003, 18:14

Hei!

Har ein litt snodig sak når eg startar opp og bilen er kald.
Det bankar cirka 3 gongar, og ikkje meir. Om eg stoppar motoren og startar att med ein gong kakkar det ikkje.
Om bilen står i eit par timar og eg startar, kakkar det.
Nokon som har anelse om kva det kan vere?
Sjekka bankesensoren i dag, men den var teita med korrekt moment.

Bilen er BTw ein M91 900 T16, med Lucas innsprut.

Brukeravatar
Rune N01
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 432
Registrert: 24 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 01
Navn: Rune Hensel
Bil: Saab 900 SE Turbo Cab M96
Sted: Vinterbro

Legg inn av Rune N01 » 04 mar 2003, 18:49

Sansyneligvis de hydrauliske ventilløfterene dine. Når du har startet og lyden er vekk så har du fortsatt trykk i ventilløfterene - dermed kommer ikke lyden før bilen har stått en stund.

Du kan forsøke å skifte til en bedre motorolje (eks Castrol SLX)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 mar 2003, 19:59

Rune N01 skrev:Sansyneligvis de hydrauliske ventilløfterene dine. Når du har startet og lyden er vekk så har du fortsatt trykk i ventilløfterene - dermed kommer ikke lyden før bilen har stått en stund.

Du kan forsøke å skifte til en bedre motorolje (eks Castrol SLX)
Hm, likar ikkje at det kakklar, det liknar litt for mykje på diesel-kakkling... ;) Ikkje noko vondt om 3.0 TiD, det er en nydelig motor, men dieselknatling i 900 likar vi ikkje.

Oljen skal då vere bra, sist eg bytta (ca. 5 månadar sidan) fyllte eg på Mobil1 5W50 heilsyntetisk olje. Muligens den er for tynn? Kanskje eg skal fylle SAAB turboolje neste gong? Det er alltid SAAB i Köping som har styrt med oljeskifta, dei siste gongane har det vore spesifisert at det er Mobil1 olje som er brukt.

Brukeravatar
Rune N01
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 432
Registrert: 24 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: 01
Navn: Rune Hensel
Bil: Saab 900 SE Turbo Cab M96
Sted: Vinterbro

Legg inn av Rune N01 » 04 mar 2003, 20:56

Du kan forsøke å ta av toppdekslet og trykke på ventilløfterene når de er upåvirket av kammene - du vil da kjenne hvis det er noen som ikke holder på trykket - disse vil bli "svampete" og gi lettere etter..

Svar