Bytt bensinfilter etter et par tanker E85, når du ikke har kjørt på det før. Går nok greit å kjøre på selv om det er en del forskjeller mellom BioPowermodellene og andre. Husk korrekte plugger, NGK BCRP7ES-11.
Forskjellene er blant annet
*Bränsletank o påfyllningsrör (som tål E85)
*Bränslepump (som tål E85)
*Några slangar (som tål E85)
*Bränsletrycksregulator (som tål E85)
*Hårdare ventilsäten (in o ut)
*Andra inloppsventiler
*Tändstift (BCPR7ES-11)
i tillegg er det annet hovedinstrument som bruker pulser istedet for konstantspenning til tankgiveren, da den ellers gir seg pga korrosjon.
På min egen har jeg byttet til bensintrykksregulator og topp fra en BioPower.
Les hele beskrivelsen av DrBoost (motoring. på Saab) her:
http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... 0&t=101646