magnetventil
Moderator: Moderatorer
magnetventil
kanskje et dumt spørsmål men....hva skjer egentlig om man kobler ut magnetventilen på en og900 T8 ???
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Da blir du vel kjørende på grunnladetrykk noe som ikke er så moro.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
Re: magnetventil
ikke morsomt med grunnladetrykk nei!!!Anonymous skrev:kanskje et dumt spørsmål men....hva skjer egentlig om man kobler ut magnetventilen på en og900 T8 ???
men det påvirker ikke noe annet i motoren? f.eks at motoren av en eller annen grunn får for mye bensin...??
- john n04
- 2.0 bar
- Innlegg: 699
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Har prøvd det jalassis70 skrev:Niks, berre ladetrykket. Men du meiner å koble den heilt av/vekk, så kan det bli skadelig for motor. Då vert det ingen begrensning på turbotrykket.
Dæven hvor jeg skvatt da det smallt!
Til opplysning så var det bare gummislangen mellom gass spjeldet og trykkrøret som gikk av.
lawicel CanUsb, og Tech2!