Vel, vel..
25$ for alle de flotte lovordene burde kanskje være nok til at en bjelle ringer

Aner ikke hvordan den faktisk er utformet, mulig den bare holder på overtrykk/undertrykk over lengre faser. Uansett blir ikke så ulikt å koble opp en sånn sak mellom takteventilen og wastegaten, og å koble wastegaten direkte til manifoldtrykket.
Det koster deg i verste fall 10 kroner å få tak i nok vakuumslange til å koble opp wastegaten fullt pneumatisk, som i gamle dager. Eller gammle dagger, som det heter..
Da får du riktignok også mye tidligere akselerasjon (dvs. spool-up, men må ikke forveksles med hvilket gir det oppstår i..). Men du frarøver motorstyringa evnen til å regulere ladetrykket selv, noe den bruker for å hindre tenningsbank, hvilket igjen oppstår mye lettere ved økte ladetrykk. Såeh, ville heller fått tak i en ferdigchippet ecu hvis jeg var deg.
(Edit: Kom meg faktisk to stk. i forveien på å fraråde!

)