Om jeg holder den litt på turtall en stund så går det sakte men sikkert over, også virker alt helt normalt igjen. Også kommer det tilbake, med samme regla med varierende mellomrom. Alt fra timer (før) til minutter (nå). Om motoren stopper for meg mens den fjusker, så vil jeg mest sannsynlig ikke klare å starte den igjen før batteriet er tømt. Metoden jeg bruker da er somregel startkabler fra en annen bil jeg har. Når jeg da kjører på starteren så hører jeg at den tar litt ibland, og etterhvert så tar den mer og mer og tilslutt starter den. Da går den ikke rent og høres ut som gressklipper, og er helt avhengig av høt turtall for å gå. Høres _akkurat_ ut som en gressklipper også faktisk!

Jeg lurer da på hva dette kan være, og trenger tips til feilsøkingsmetoder. Det eneste jeg har gjort til nå er å prøve en annens tennkassett, og han fikk ikke problemer, og mine forsvant ikke. Den var riktig nok ikke ny da. Også har jeg prøvd noen brukte plugger jeg hadde liggende. Hadde ikke noen problemer med disse når de var i bruk, og gapet er fint.
Ting jeg har lyst å sjekke nå, men ikke vet helt hvordan: bensintilførsel, og gnist. Men ikke peiling på hvordan.

Ellers er det bare å komme med innspill