- Bensinpumpa går i ca. 2.sek når tenning slås på, og den byttet jeg i vinter (inkl. hele "bøtta").
- Har fått låne en tennkassett som visstnok skal være ok, men det hjalp heller ikke.
- Turteller gir utslag når tenning slås på, så da burde jo veivakselgiver også vært ok.
- Tok dog ut veivakselgiveren for litt siden, og så at den var virkelig full av skit, men gned den ren vha. bremseskiverens.., og lurer på om all skiten kan gi så galt utslag ihht. sensorens/magnetens evne til å detektere veivakselposisjon, slik at den derfor ikke starter/tenner..?
- Enten det, eller så kan det jo selvflg. være noe skit som har tettet det 'ytterste' innsuget/sila på bensinpumpa (har ikke sjekket den enda), men har satt i nye tennplugger, og de lukter i det minste litt bensin, selv om de ikke er 'våte' akkurat (er ikke sikker på om de skal bli våte heller, da bare ved å dra rundt motoren på starteren).
Noen som har noen gode råd/tips ut over dette?, hadde vært kjekt å visst før jeg klasker det sammen igjen, er jo et sant helv*** å komme til festet til veivakselgiveren, på tross av at jeg har plukket vekk en god del..

- Edit.. I tillegg viser panelet "Check engine", selv om det andre panelet viser "Check" -> "Ok". Har også koblet til en CR-101 OBD2, men den viser bare "No code", og finner altså ingen feilkoder.