Side 1 av 1

Re: Valgets kval...

Lagt inn: 13 mai 2011, 22:00
av na_X
Jeg ville sett nærmere etter rust og se hvilken som har best lakk, det er vel kanskje det som tar mest ressurser på tid og penger på å få fint. Å bygge om til manuell-kasse er jo ikke en umulighet når du har en delebil komplett heller. En 9000 som er fin med tanke på rust er jo ganske sjeldent i seg selv også begynner det å bli. Framskjerm og panser er jo også lettere å bytte enn bakskjermer. :)

Re: Valgets kval...

Lagt inn: 13 mai 2011, 22:59
av ToreN1246
Skal du gå for perfeksjon så må begge ribbes og en bil settes sammen av beste deler av begge, sansynligvis har du ikke bil på veien før om to år.... :lol:
Ta Saabine som utgangspunkt og gjør den så bra som mulig siden den har minst rust!
Eu kontroll er jo en bagatell i den store sammenheng ;)

Valgets kval...

Lagt inn: 14 mai 2011, 08:14
av doo-kie
Si fra om du skal selge skinn interiøret fra den nye, og om det er samme turbo som sitter i min 93mod er jeg int i den også;) om det er i grei stand:)

Re: Valgets kval...

Lagt inn: 14 mai 2011, 10:24
av Ingvar N629
Hvis delebilen har rust på deler som ikke kan flyttes enkelt over uten å kappe og sveise, så er valget enkelt spør du meg.

Valgets kval...

Lagt inn: 14 mai 2011, 20:22
av doo-kie
Oki;) ja si fra, er vertfall int:)
Men da må du jo fikse et akseptabelt map til bilen også ;) er jo ikke trionic ;(

Valgets kval...

Lagt inn: 14 mai 2011, 20:52
av doo-kie
Hmm, hørtes ut som det er mye jobb?? Men mulig det ikke er så
Mye som det høres ut som?

Re: Valgets kval...

Lagt inn: 15 mai 2011, 12:35
av Tor N12
Daniel N683 skrev:.

Turboen passer vel ikke sånn uten videre om jeg husker rett. Det er vel T3 flens på ditt grenrør, mens 94-98 modellene har T25 flens.
Er da bare å bytte grenrøret samtidig det ;)

Re: Valgets kval...

Lagt inn: 15 mai 2011, 12:36
av Tor N12
Kremt.. nå leste jeg teksten bedre... En M93 2.0t har samme grenrør, mao T25 flens