kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
Moderator: Moderatorer
- Apollo, N1519
- 0.7 bar
- Innlegg: 170
- Registrert: 31 aug 2008, 02:03
- Medlemsnummer: N1519
- Navn: Kristoffer
- Bil: Saab 9-3 Viggen
- Sted: Hordaland, Sogn og Fjordane
kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
kva slags clutsh skal eg velge til saab min som skal tåle i overkant av 300hk?
1999 Saab 9-3 Viggen
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
Spec!!
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Apollo, N1519
- 0.7 bar
- Innlegg: 170
- Registrert: 31 aug 2008, 02:03
- Medlemsnummer: N1519
- Navn: Kristoffer
- Bil: Saab 9-3 Viggen
- Sted: Hordaland, Sogn og Fjordane
Re: kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
gjerne med linke på clutsh som er å anbefaleTor N12 skrev:Spec!!
1999 Saab 9-3 Viggen
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
-
- 0.7 bar
- Innlegg: 108
- Registrert: 27 okt 2007, 16:17
Re: kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
GenuineSaab har eit par "steg" på clutcher
http://www.genuinesaab.com/catalog/inde ... Path=56_39
http://trolltuner.com/?p=901
http://www.genuinesaab.com/catalog/inde ... Path=56_39
http://trolltuner.com/?p=901
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12866
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: kva slags clutsh skal eg velge til saab viggen min?
http://www.specclutch.com/cars/Saab/9-3/1999/SingleApollo, N1519 skrev:gjerne med linke på clutsh som er å anbefaleTor N12 skrev:Spec!!
Steg 2+ holder langt, og er fin å kjøre med i en bruksbil.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan