Hei
M95 9000CSE 2.3t
Fikk taki en ganske stram WG som er bolt-on på min t25 turbo (orginal 2.3t), fikk justert GLT til ca. 0.4 bar, men når jeg kobler til APC'en igjen så lader jeg bare 0.4 frem til 4-4500rpm, da legger den seg på 0.95.
Er den rett og slett for stram? Eller er det noe annet som kan forårsake dette? Den orginale begynte og bli slapp, så den holdt ikke trykket utover i registeret, men da hadde jeg fullt ladetrykk på ca. 2500rpm.
Ny wastegate - orginal turbo, 9000 2.3t
Moderator: Moderatorer
- Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Ny wastegate - orginal turbo, 9000 2.3t
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
2007 BMW 525da LCI