Ladetrykk 9000 1997 2.0t nordic (trolig steg 1)
Moderator: Moderatorer
- Sigge N1999
- 1.2 bar
- Innlegg: 224
- Registrert: 04 mar 2010, 17:02
- Medlemsnummer: N1999
- Navn: Sigurd Lenes
- Bil: M90 900S / M91 900 T16 Cab
- Sted: Emmerød
Ladetrykk 9000 1997 2.0t nordic (trolig steg 1)
Noen som kan si meg hvor mye en 2.0t skal lade (GLT og max) og hva som er normalt dersom den er trimmet - grunntrykk - max ladetrykk. Bilen ble oppgitt trimmet med nordic, men jeg lurer på om det stemmer. Er automatkasse på bilen. Den lader nå max 0,4 i følge måleren som ble brukt.
Sist redigert av Sigge N1999 den 08 jan 2012, 11:20, redigert 1 gang totalt.
(V)M91 Saab 900 T16 convertible does not park, I't lands
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
- john n04
- 2.0 bar
- Innlegg: 699
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Re: Ladetrykk 9000 1997 2.0t nordic (trolig steg 1)
GLT skal være 0,43bar så det er riktig.
Fullt trykk skal vel være 0,9-1,1 bar på automat, om jeg ikke husker feil.
Fullt trykk skal vel være 0,9-1,1 bar på automat, om jeg ikke husker feil.
lawicel CanUsb, og Tech2!
- Sigge N1999
- 1.2 bar
- Innlegg: 224
- Registrert: 04 mar 2010, 17:02
- Medlemsnummer: N1999
- Navn: Sigurd Lenes
- Bil: M90 900S / M91 900 T16 Cab
- Sted: Emmerød
Re: Ladetrykk 9000 1997 2.0t nordic (trolig steg 1)
gjelder dette orginalt eller ved trim?
(V)M91 Saab 900 T16 convertible does not park, I't lands
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12867
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Ladetrykk 9000 1997 2.0t nordic (trolig steg 1)
GLT skal være det samme både originalt og trimmet. En original 150-hester lader omtrent GLT.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan